دانش‌آموزان درس مقاومت در برابر استکبار را بیاموزند


دانش‌آموزان درس مقاومت در برابر استکبار را بیاموزند

فرمانده انتظامی تهران: آینده متعلق به دانش‌آموزان است و اگر مقاومت را درس ندهیم، باید منتظر رفتن زیر بار حرف زور باشیم

دانش‌آموزان درس مقاومت در برابر استکبار را بیاموزندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز و همزمان با اولین روز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با حضور در دبستان دخترانه شاهد تقواپیشگان «زنگ مهر» را به صدا درآورد.
سردار رحیمی در این مراسم با بیان اینکه امروز با دومین روز هفته دفاع مقدس متقارن شده است، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید بدانند که در طول جنگ چه اتفاقی رخ داده است.
وی افزود: به دانش آموزان و اولیای گرانقدر می‌گویم که پلیس جمهوری اسلامی ایران خادم و نوکر مردم ایران است و برای گسترش امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه باید درس مقاومت در مقابل زور و استکبار را به فرزندانمان بیاموزیم، خاطرنشان کرد: آینده متعلق به دانش‌آموزان است و اگر درس ایستادگی و مقاومت را به فرزندانمان ندهیم، باید منتظر رفتن زیر بار حرف زور باشیم؛ لذا با آموزش صحیح باید راه و رسم زندگی را به آن‌ها بیاموزیم.
سردار رحیمی ادامه داد: امروز کشوری که خود را سرآمد آزادی می‌داند، برای حضور وزیر امور خارجه ما محدودیت ایجاد می‌کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال نتوانستند حریف ما شوند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: بدانید که آینده متعلق به شماست و باید درس مقاومت و ایستادگی را فرا بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر