واکنش راموس به احتمال اخراج زیدان و آمدن مورینیو به رئال مادرید


واکنش راموس به احتمال اخراج زیدان و آمدن مورینیو به رئال مادرید

مدافع رئال مادرید به حضور احتمالی سرمربی پرتغالی در تیمش واکنش نشان داد و به دفاع از زین‌الدین…

مدافع رئال مادرید به حضور احتمالی سرمربی پرتغالی در تیمش واکنش نشان داد و به دفاع از زین‌الدین زیدان پرداخت

واکنش راموس به حضور احتمالی مورینیو در رئال مادرید

سرخیو راموس پس از پیروزی یک بر صفر رئال مادرید برابر سویا در هفته پنجم لالیگا با رسانه‌ها صحبت کرد. مدافع رئال مادرید گفت: از سختی بازی آگاه بودیم. در یکی از دشوارترین ورزشگاه‌های لالیگا بازی کردیم. سال‌ها بود که درسانچس پیسخوان پیروز نشده بودیم. با ذهنی قوی وارد زمین شدیم. می‌خواستیم کم‌ترین اشتباه ممکن را داشته باشیم. من خیلی بازی را کنترل کردم. از لحاظ دفاعی مانند یک بلوک فشرده عمل کردیم. با وجود این که سویا مالکیت توپ را در اختیار داشت اما بازی را خوب کنترل کردیم. نتیجه عادلانه‌ای بود. اکنون باید پس از صحبت‌هایی که چند روز پیش درباره ما می‌شد، آرام بود.

این بازیکن اسپانیایی در ادامه اظهار کرد: مادرید همیشه تشنه پیروزی است. همیشه با توجه به کاری که می‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم. با این حال تیم خیلی خوش‌بین هستیم و به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد تا بهتر شویم. اکنون کمی آرام هستیم. فصل خیلی طولانی است. با اتلتیک در امتیاز یازده برابر هستیم. تیم برای کسب سه امتیاز به میدان رفت. هیچ بازیکنی برای شکست وارد زمین نمی‌شود. زمانی که در دوئل‌ها پیروز می‌شوید در نتیجه کار گروهی تاثیر می‌گذارد.

کاپیتان رئال مادرید درباره بازگشت احتمالی ژوزه مورینیو گفت: حتی با وجود نتایج گذشته ما با زین‌الدین زیدان هستیم. صحبت کردن در مورد سرمربیان دیگر بی‌احترامی به ما است. باید حساب شده عمل کنیم چون می‌دانیم فصل خیلی طولانی است. یک روز که نتیجه بد کسب کنیم از بحران صحبت می‌شود. زمان کافی برای صحبت از این موضوع داشتید.

راموس در رابطه با سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران اظهار کرد: برخی از مردم را درک نمی‌کنم. نمی‌خواهم هر بار که به این‌جا بیایم سوژه شوم. با گذشت زمان همه چیز تغییر خواهد کرد. اگر گاهی کسی عصبانی شود عذرخواهی می‌کند اما من کاری نکردم که باعث خشم کسی شوم.

رئال مادرید اکنون در رتبه دوم جدول قرار دارد. مدافع اسپانیایی درباره جایگاه تیمش گفت: پس از آن حرف‌ها خوشحالم که در این جا هستیم. با تشنگی زیاد به مصاف سویا رفتیم. سال‌ها بود که در این ورزشگاه پیروز نشده بودیم. هفته سختی داشتیم که تلاش‌مان در بازی منعکس شد. ما خیلی هماهنگ بودیم. سویا از کناره‌ها خیلی خوب حمله می‌کند. ما این منطقه را خوب پوشش دادیم. ادن هازارد و گرت بیل از لحاظ دفاعی کمک کردند. با این روش کار را برای حریف سخت کردیم. باید به همین روند ادامه دهیم.

راموس چهارصدمین پیروزی‌اش را با رئال مادرید تجربه کرد. او در این رابطه اظهار کرد: این یک آمار است اما جزییات کوچک فردی هم باعث افتخار است. امیدوارم افتخارات بیش‌تری کسب کنم.

کریم بنزما در این بازی گل پیروزی رئال مادرید را به ثمر رساند. راموس درباره مهاجم فرانسوی گفت: گل زیبایی بود. او در دوران خیلی خوبی به سر می‌برد. سانتر دنی کارواخال خیلی خوب بود. این در حالی بود که سویا نیمه دوم را خوب شروع کرده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق