کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ چه چیزی زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟


کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ چه چیزی زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟

گروه iFixit اقدام به کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس اپل (Apple iPhone 11 Pro Max) کرده است. این کالبدشکافی به ما نشان می‌دهد چه چیزی در زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟ از روز گذشته فروش آیفون های سری 11 در چندین کشور جهان آغاز شد. شاید بسیاری از کاربران بر این باور باشند که طراحی... نوشته کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ چه چیزی زیر قاب پرچمدار...

گروه iFixit اقدام به کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس اپل (Apple iPhone 11 Pro Max) کرده است. این کالبدشکافی به ما نشان می‌دهد چه چیزی در زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟

از روز گذشته فروش آیفون های سری 11 در چندین کشور جهان آغاز شد. شاید بسیاری از کاربران بر این باور باشند که طراحی نه چندان متفاوت ظاهری، علیرغم اضافه شدن یک دوربین دیگر به دوربین دوگانه پشتی، تفاوت زیادی بین خانواده آیفون 11 با نسل گذشته‌ی آن وجود ندارد؛ اما گروه iFixit با کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس نشان داده است که بسیاری از قابلیت‌های تازه‌ی پرچمدار سال 2019 اپل در زیر قاب آن نهفته است.

کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس

به لطف این کالبدشکافی، ما می‌دانیم که باتری L شکل این گوشی از 2 اتصال دهنده برخوردار است. کابل‌های دوربین سلفی این گوشی دیگر زیر باتری به دام نیفتاده‌اند. هر یک از دوربین‌های پرچمدار آیفون دارای کابل مختص به خود هستند. اما مهم‌تر از همه، استفاده از مادربردی مدرن‌تر و بهتر نسبت به نسل‌های گذشته در زیر قاب گوشی جدید اپل است.

کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ چه چیزی زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ چه چیزی زیر قاب پرچمدار جدید اپل نهفته است؟

مادربرد آیفون 11 پرو مکس دارای ساختاری مشابه نسخه معمولی آیفون 11 پرو است. گرمای تولید شده زیر قاب از طریق تخته چندلایه گرافیت جذب می‌شوند و در پشت قاب پراکنده می‌شود. یک باتری با ظرفیت 3969 میلی‌آمپر ساعت در 3.79 وات برای در مجموع 15.04 وات ساعت زیر قاب این گوشی قرار دارد که افزایش زیادی محسوب می‌شود.

خبر خوب اینکه تغییر باتری این گوشی ساده شده است و بسیاری از مؤلفه‌ها به طور مستقل در دسترس هستند. کارت مرموزی در زیر باتری قرار دارد که به عنوان بخشی از یک اتصال داخلی باتری، سیم‌پیچ شارژ بیسیم و موتور هپتیک عمل می‌کند. تراشه‌ی AD5844CDA0 در داخل ماژول دوربین این گوشی قرار دارد که می‌تواند مربوط به لرزشگیر تصویر باشد.

به طور کلی گروه iFixit از نظر تعمیرپذیری گوشی آیفون 11 پرو مکس، امتیاز 6 از 10 را داده است. برای کسب جزئیات بیشتری از این بررسی‌ها، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید