ساخت بیش از 100 مدرسه در هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین


ساخت بیش از 100 مدرسه در هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین

استاندار هرمزگان گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می‌خورد و باید انسان‌های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی در آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ و نواختن زنگ بازگشایی مدارس که در مجتمع آموزشی همیاری در شهرستان رودان برگزار شد، عنوان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید، سالی پرنشاط و شاداب برای دانش آموزان و معلمان بزرگوار باشد و به معنای واقعی در این سال شاهد ارتقای علمی در همه مدارس کشور باشیم.

وی ادامه داد: ساختن یک جامعه مطلوب در گروی تلاش معلمین است و با کوشش معلمان بزرگوار می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت و پویایی را به‌خوبی طی کنیم.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و فداکاری در برابر دشمن ایستاده است و قطعاً فردای این کشور بسیار درخشان خواهد بود.

وی گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می‌خورد و باید انسان‌های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

همتی با قدردانی از خیر مشارکت‌کننده در ساخت مجتمع بزرگ آموزشی همیاری در شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی با امکانات کامل و معماری زیبا ساخته‌شده است.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ مدرسه در هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین ساخته می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این کار بزرگ بستر مناسب را برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در هرمزگان فراهم می‌کند و به این دلیل از خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پایم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه