برگزاری کنگره سیدالعارفین/ اجرای طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه


برگزاری کنگره سیدالعارفین/ اجرای طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه

مدیر کانون فرهنگی هنری «موعود» از برگزاری کنگره «سید العارفین» در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این همایش همه ساله به منظور معرفی صحیفه سجادیه و شخصیت امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

«میثم رییسی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های کانون فرهنگی هنری «موعود» استان هرمزگان در راستای برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ،اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در پنج مسجد بندرعباس نشست های تبیین شخصیت و سیره امام زین العابدین(ع) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود استان هرمزگان افزود: برگزاری همایش تخصصی حفظ صحیفه سجادیه، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ادارات استان هرمزگان و نشست با مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هیئات مذهبی پیرامون ترویج صحیفه سجادیه در طول سال از دیگر برنامه هایی است که به همت این کانون و به منظور ترویج معارف حضرت سجاد(ع) انجام می شود.

وی از برگزاری همایش «سید العارفین» در این استان همسو با برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: این همایش همه ساله به منظور معرفی صحیفه سجادیه و شخصیت امام سجاد(ع) برگزار می شود. ضمن اینکه در تلاش هستیم برای 40 نفر از مربیان استان هرمزگان در زمینه صحیفه سجادیه، 45 جلسه دوره آموزشی حضوری و 15 جلسه غیرحضوری برگزار و بعد از برگزاری دوره به شرکت کنندگان مدرک معتبر رسمی اعطا شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود همچنین به اجرای طرح آموزشی «مرثاق 1» برای مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول اشاره و خاطرنشان کرد: پس از گذراندن این دوره و در سال آینده طرح مرثاق 2 برای مقطع تحصیلی متوسطه 2 و دانشجویان برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر