راه اندازی بخش ویژه زنان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان امسال


راه اندازی بخش ویژه زنان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان امسال

جعفری از راه اندازی بخش ویژه زنان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد و گفت: همچنین بخش موزه مقاومت و کودک و نوجوان هم راه اندازی خواهد شد.

«علی اصغر جعفری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در حال اجرایی کردن فاز اول موزه مقاومت هستیم گفت: همچنین از سناریوهای پنج موزه جدید هم رونمایی خواهد شد علاوه بر پنج موزه فوق مقدمات دو موزه جدید دیگر هم فراهم شده است که تفاهم نامه هایش در هفته دفاع مقدس منعقد می شود که مربوط به بخش موزه سنگر سازان بی سنگر و بخش موزه واگن های ایثار و جهاد است که مقدمات انها هم در حال فراهم شدن می باشد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از بخش های پنج موزه جدید، موزه مقاومت، موزه کودک و نوجوان و موزه نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس است که سناریوهای آنها هم آماده شده و تا پایان سال رونمایی می شود.

وی بیان کرد: زنان در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بی بدیل و ممتازی داشته اند. لذا به تصویر کشیدن و تبیین نقش این قشر برای مخاطبان موزه ضروری است.

جعفری خاطر نشان کرد: نمادسازی و معرفی بانوان شهید و ایثارگر، پشتیبانی و کمک به شکل گیری باشگاه دختران جوان و ساخت سردیس بانوان شهید از جمله برنامه های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم یاد، خاطره و راه شهدا را ادامه دهیم، هفته دفاع مقدس هفته شریف و عزتمندی است، هر چه امروز ما داریم، مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس را به گنجی تعبیر کرده‌اند که در همه زمان‌ها بنا بر شرایط می‌توان از آن برداشت کرد لذا هشت سال دفاع مقدس منبعی برای تولید فرهنگ است، دفاع مقدس ایجاد کننده و پایه‌گذار فرهنگی است که امروزه بعد از گذشت سال‌ها، می‌توان از آن استفاده کرد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...