باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنیم


باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنیم

علی‌مددی تاکید کرد: باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌های مختلف برای درک دقیق ذائقه مخاطبان و حفظ حرمت خانواده‌ها در مسیر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنیم.

«محمدامین علی مددی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه توجه به ارتباط «رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی» می تواند به استحکام بنیان خانواده کمک کند، اظهار کرد: انجام کارهای فاخر و ماندگار در عرصه فرهنگی نیازمند مشارکت و همدلی همه مسئولان مربوطه است تا ضمن هم افزایی ظرفیت های مختلف و دوری از موازی کاری ها زمینه همراهی رسانه ها و به تبع آن عموم مردم را فراهم کنیم.

مدیرعامل موسسه صراط المستقیم تاکید کرد: باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه های مختلف برای درک دقیق ذائقه مخاطبان و حفظ حرمت خانواده ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم گفتمان سازی و اطلاع رسانی خوبی در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی ایجاد کنیم، آنگاه می توانیم با انجام کارهای علمی و هنری جذاب و مخاطب پسند با توطئه های فرهنگی دشمن مقابله کرد. دغدغه ای که مقام معظم رهبری چندین دهه است مدام به ما یادآوری می کنند.

مدیرعامل موسسه صراط المستقیم در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد ما در این موسسه فرهنگی، رسانه ای و علمی دوری از انجام کارهای تکراری و خسته کننده و ورودی جدی به انجام برنامه های نو و جریان ساز است. معتقدیم به دلیل کثرت رسانه ها و امکان انجام کارهای رسانه ای از سوی تمام گروه های مردم، رسانه ای موفق است که ایده های نو و خبرهای جذاب را در قالب جالب و تحلیلی به مردم ارائه کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا