شانس استقلال و پرسپولیس برابر بود/ استراماچونی مشکلات را زودتر حل کند


شانس استقلال و پرسپولیس برابر بود/ استراماچونی مشکلات را زودتر حل کند

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم مصافی برابر را به پرسپولیس واگذار کرده است.

محمدرضا عادلخانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، گفت:‌ یک بازی معمولی را شاهد بودیم و دو تیم شانس برابری برای برد داشتند. موقعیت‌های گل کم بود و استقلال از موقعیت‌های خودش استفاده نکرد. علی کریمی بازیکن استقلال پنالتی خوبی را نزد و این شانس استقلال هم از دست رفت و در مقابل پرسپولیس توانست از موقعیت خود استفاده کند و بازی را ببرد. تیم استقلال از نظر بدنسازی از باقی تیم‌ها آماده‌تر است اما از نظر تاکتیکی باید کارهای بیشتری انجام دهند.

او افزود: هر دو تیم قادر بودند یک بر صفر بازی را ببرند و شانس برابری در بازی داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره علت باخت استقلال گفت:‌ استقلال خیلی از بازیکنانش را از دست داده و زمان می برد تا تیم جا بیفتد. سرمربی استقلال برای اینکه عملکرد خوبی از خود نشان دهد نیاز به زمان دارد اما فوتبال امروز حالت حرفه‌ای پیدا کرده است و این زمان برای مربی وجود ندارد. همینطور هواداران با مشاهده چند باخت شروع به شعار دادن علیه سرمربی می‌کنند و این کار سرمربی را سخت می‌کند.

او درباره داوری بازی گفت: داور باید قدرت بیشتری از خود نشان دهد و اجازه این همه اعتراض به بازیکن ندهد. همانطور که در فوتبال جهان تعریف شده است.

پیشکسوت استقلال برای بهبود نتایج استقلال پیشنهاد داد: استراماچونی باید زودتر نقاط ضعف تیم را پیدا کند و مشکلات را حل کند. بازیکنان هم نباید دنبال بهانه و حاشیه باشند و باید تلاش کنند تا به نتیجه خوبی برسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار