واکنش کوبنده سیاوش یزدانی به شجاع خلیل زاده : در حدی نیستی که جوابت را بدهم ! + فیلم


سیاوش یزدانی مدافع استقلال می گوید من ناسزایی به هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نگفتم و اصلا در شان و شخصیت خودم نمی بینیم که بخواهم جواب شجاع خلیل زاده را بدهم. نوشته واکنش کوبنده سیاوش یزدانی به شجاع خلیل زاده : در حدی نیستی که جوابت را بدهم ! + فیلم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش کوبنده سیاوش یزدانی به شجاع خلیل زاده : در حدی نیستی که جوابت را بدهم ! + فیلم

سیاوش یزدانی ؛ خلیل زاده دروغ می گوید ، به کسی فحاشی نکردم !
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۲

واکنش کوبنده سیاوش یزدانی به شجاع خلیل زاده : در حدی نیستی که جوابت را بدهم ! + فیلم

سیاوش یزدانی مدافع استقلال می گوید من ناسزایی به هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نگفتم و اصلا در شان و شخصیت خودم نمی بینیم که بخواهم جواب شجاع خلیل زاده را بدهم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده مدافع باشگاه پرسپولیس ، در مصاحبه بعد از بازی با استقلال ، سیاوش یزدانی ، مدافع استفلال را متهم به فحاشی به پرسپولیسی ها کرد . ( ویدیو صحبت های شجاع خلیل زاده علیه سیاوش یزدانی را اینجا ببینید ) .

سیاوش یزدانی نیز در میکس زون ورزشگاه آزادی و در مصاحبه با خبرنگاران ، از خود در برابر اتهامات خلیل زاده دفاع کرد . او گفت :

در مورد ناسزا گفتن باید بگویم به جان عزیزترین کسانم قسم می خورم که به کسی فحش ندادم و اگر می دادم قطعا می گفتم. دفعه قبل که ناسزا گفتم خودم هم اعلام کردم و محرومیت آن را هم کشیدم اما به جان خواهرم این بار به کسی ناسزا نگفتم. هر کسی گفته دروغ گفته است آقای خلیل زاده که اصلا در حدی نیست من جوابش را بدهم اما به خدا قسم کوچکترین ناسزایی به کسی هم نگفتم.

او درباره ناسزایی که سال قبل به همین بازیکن پرسپولیسی ها داده بود گفت:

بله پارسال فحش داده بودم و پایش هم ایستادم. حقش بود چرا که پایش را روی آشیل من گذاشت که ممکن بود من را مصدوم کند و یک سال از فوتبال دورم کند ولی امسال اصلا ناسزایی نگفتم. حالا ایشان هرچه گفته باشد به من مربوط نیست چرا که در شان و شخصیت من نیست جواب او را بدهم. او می خواهد خودشیرینی کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این ویدیو دعوت می نماید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت