نماینده وزیر کشور: شاید نتوانیم همه عوارض حوادث سیل‌های احتمالی پیش رو را از بین ببریم


نماینده وزیر کشور در مناطق سیل زده گفت: با پیشگیری مناسب شاید نتوانیم همه عوارض حوادث از جمله...

نماینده وزیر کشور: شاید نتوانیم همه عوارض حوادث سیل‌های احتمالی پیش رو را از بین ببریم

نماینده وزیر کشور در مناطق سیل زده گفت: با پیشگیری مناسب شاید نتوانیم همه عوارض حوادث از جمله سیل‌های احتمالی پیش رو را از بین ببریم اما می‌توانیم با خسارات کمتری رو به رو باشیم.

به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی یکشنبه در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان در استانداری اظهار داشت: باید توجه داشت که در ماه‌های آینده اگر باز هم شاهد رحمت الهی باشیم باید اقداماتی را برای پیشگیری از حوادث و خسارت احتمالی تدبیر کرده باشیم تا از تکرار خسارتها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: ابعاد حادثه سیل در خوزستان بسیار وسیع بوده است اما وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم به اندازه همین ابعاد نیز تلاش برای جبران خسارت‌ها صورت گرفته است، با بررسی و مطالعه گزارشهای مناطق سیل زده استان، حجم کار انجام شده در این مناطق مشخص می شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌هایی که مسئولان در استان خوزستان داشته اند، بخش بزرگی از کار انجام شده است ، به یقین تاکنون مشکلاتی وجود داشته و در آینده هم خواهد بود اما باید تلاش کنیم هر چه سریعتر اقدامات لازم در مناطق خسارت دیده انجام شده و به پایان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی