ویلموتس باعث حضور این استقلالی در اروپا ؟!


مدیر ورزشی باشگاه یوپن هرگونه دخالت سرمربی تیم ملی ایران در راه پیوستن امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی به این تیم را تکذیب کرد. نوشته ویلموتس باعث حضور این استقلالی در اروپا ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ویلموتس باعث حضور این استقلالی در اروپا ؟!

ویلموتس برای جذب بازیکنان ایرانی توسط یوپن دخالت داشت؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵
ویلموتس باعث حضور این استقلالی در اروپا ؟!

مدیر ورزشی باشگاه یوپن هرگونه دخالت سرمربی تیم ملی ایران در راه پیوستن امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی به این تیم را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از lanouvellegazette، امید ابراهیمی، هافبک میانی تیم ملی فوتبال ایران که در الاهلی قطر بازی می‌کرد تصمیم به حضور در تیم یوپن بلژیک گرفت تا فعلا تا پایان فصل در لیگ بلژیک توپ بزند. او در یوپن، هم بازی سعید عزت‌اللهی خواهد بود که هفته پیش تصمیم گرفت تا به تیم یوپن برود و در این تیم بازی کند. پیش‌تر مرتضی‌پورعلی گنجی، مدافع ایرانی نیز در این تیم بازی می‌کرد و عملکرد خوبی ارائه داد و در حالی که سران تیم یوپن قصد داشتند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند، او تصمیم به رفتن از این تیم گرفت. کریستوف هنکل، مدیر ورزشی باشگاه یوپن بلژیک درباره حضور این دو بازیکن ایران و احتمال مشورت و دخالت مارک ویلموتس در آن گفت:

هر دو بازیکن ایرانی که به خدمت گرفتیم بازیکنان با کیفیت و خوبی هستند و ملاک ما نیز همین کیفیت بالای این بازیکنان بوده که ما آن‌ها را جذب کردیم. می‌دانم که خیلی‌ها ممکن است از نقش و تاثیر مارک ویلموتس در این زمینه سوال کنند ولی باید بگویم ویلموتس هیچ نقش و دخالتی در این راه نداشت که ما این دو بازیکن ایرانی را به خدمت بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس