انتقاد مورینیو از نمایش بد منچستریونایتد؛ من احمق نبودم!


انتقاد مورینیو از نمایش بد منچستریونایتد؛ من احمق نبودم!

مورینیو هیچ نکته مثبتی را در جریان شکست یونایتد برابر وستهم ندیده است.

مورینیو هیچ نکته مثبتی را در جریان شکست یونایتد برابر وستهم ندیده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از میرر، بعد از ظهر یکشنبه و در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در ادامه روند پرنوسان خود در این فصل با نتیجه 2-0 مغلوب وستهم یونایتد شد تا 8 امتیازی بماند. یونایتد اکنون در رده هفتم حضور دارد.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق شیاطین سرخ که در این فصل به عنوان کارشناس با شبکه اسکای اسپورتس همکاری می‌کند، بعد از این مسابقه در استودیوی این شبکه عنوان کرد اوله گونار سولسشائر علیرغم خرید 3 بازیکن جدید، نتوانسته به پیشرفت یونایتد کمک کند.

وقتی از مورینیو سوال شد که آیا سولسشائر بعد از این بازی می‌تواند از نقطه قوتی در بازی تیمش نام ببرد، مرد پرتغالی این چنین پاسخ داد:

"نه، ما فصل قبل ضعیف بودیم، اما در این فصل هیچ پیشرفتی نسبت به قبل نمی‌بینم. من سه خرید یونایتد (مگوایر، فن‌بیساکا و جیمز) را دوست دارم. آن ها کیفیت را به تیم تزریق کرده اند. اما در مورد کل تیم، نه، این تیم را دوست ندارم. از این نتیجه غافلگیر نشدم."

روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد و دیگر کارشناس اسکای نیز در خصوص این نمایش عنوان داشت:

"ناراحتم و متعجم از این که یونایتد در بازی امروز تا این اندازه ضعیف نشان داد. فقدان کاراکتر، کیفیت و رهبر آشکار بود. مشاهده چنین سقوطی دردناک است."

در حاشیه دیدار امروز مورینیو یک بار دیگر جریانات تابستان 2018 و عطش خود برای خرید یک مدافع میانی در کنار ویکتور لیندلوف را یادآوری کرد.

ژوزه مورینیو در سرتاسر تابستان 2018 به دنبال جذب یک مدافع میانی برای قرار دادن در کنار ویکتور لیندلوف بود. سران منچستر خواسته مو را اجابت نکردند و سرمربی پرتغالی در نهایت در دسامبر همان سال از کار برکنار شد. مورینیو یکی از طرفداران لیندلوف است اما همواره اعتقاد داشته که این مدافع سوئدی، به یک زوج مناسب در کنار خود نیاز دارد. او معتقد است ضعف های لیندلوف با حضور در کنار مدافعانی مثل اسمالینگ و جونز حتی بیشتر به چشم می‌آمده است:

"بحث بر سر یک یا 2 میلیون پوند کمتر و بیشتر نیست بلکه بحث بر سر انجام خرید در زمان مناسب است. اگر مگوایر خریداری نشده بود احتمالا امروز شاهد بازی توانزبه یا جونز در کنار لیندلوف بودیم. بازی مگوایر در کنار لیندلوف اما تصویر متفاوتی است. لیندلوف در برخی جنبه ها بازیکن بسیار بسیار خوبی است اما او در درگیری های نفر به نفر مغلوب می‌شود و در هوا نیز بازیکن شاخصی نیست. ویژگی های فیزیکی مگوایر برای پوشش دادن این نقایص بسیار مهم دارد.

همه این ها نشان می‌دهد که من احمق نبودم وقتی تابستان گذشته برای جذب یک مدافع میانی به سران باشگاه التماس می‌کردم."

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در