40برنامه آموزشی برای دانش آموزان ایلامی از استودیو الفبا پخش می شود


40برنامه آموزشی برای دانش آموزان ایلامی از استودیو الفبا پخش می شود

ایلام - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از تولید 40برنامه آموزشی برای دانش آموزان این استان از استودیو الفبا خبر داد.

اسفندیار رستم زاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تفاهم نامه با صدا و سیما این برنامه بصورت هفتگی از شبکه استانی صدا و سیما پخش و محور مطالب آن سئوالهای مرتبط با دانش آموزانو نیازهای آموزشی آنهاست.

وی ادامه داد: این استودیو میزبان نشست ها و گفتگوهای علمی و فرهنگی مرتبط با تعلیم و تربیت با حضور معلمان، دانش آموزان، صاحب‌نظران و کارشناسان بوده تا مسائل و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش را در قالب گفتگوهای رو در رو و مستقیم مطرح کنند.

وی اظهار کرد: با راه اندازی این استودیو مردم می توانند پاسخ بسیاری از سئوالات خود را از زبان مسئولان مربوطه دریافت و در جریان برنامه های آموزشی و پرورشی فرزندانشان در استان قرار گرفته و ضمن ارتباط بهتر با دستگاه تعلیم و تربیت زمینه همفکری صاحبان نظر را فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه در این برنامه ها مواضع رسمی آموزش و پرورش به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید افزود:از دیگر امکانات این استودیو تنویر افکار عمومی در رابطه با مسائل چالش برانگیز، مکانی برای اعلام رای و نظر آموزش و پرورش و محل تولید برنامه های تربیتی و مشاوره ای خواهد بود.

وی اظهار کرد: این برنامه بصورت هفتگی از صدا و سیمای مرکز ایلام پخش و محتوای آن بسیاری از مسایل و سئوال های دانش آموزان و اولیا آنهاست.

99هزار و 500دانش آموز ایلامی اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

7171/6034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل