یک پرسپولیسی دنیزلی را به دردسر انداخت !


مصدومیتی که برای محمدرضا خانزاده پیش آمده تراکتور را با یک چالش جدید روبه‌رو کرده است. نوشته یک پرسپولیسی دنیزلی را به دردسر انداخت ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک پرسپولیسی دنیزلی را به دردسر انداخت !

مصدومیت محمدرضا خانزاده تراکتور را با یک چالش جدید روبه‌رو کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰
یک پرسپولیسی دنیزلی را به دردسر انداخت !

مصدومیتی که برای محمدرضا خانزاده پیش آمده تراکتور را با یک چالش جدید روبه‌رو کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خانزاده مدافع سابق تیم ملی که در فصل جاری لیگ برتر برای تراکتور توپ می‌زند در دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه ۶۵ زمین بازی را ترک کرد.

این در حالی است که تراکتور در فصل نوزدهم لیگ برتر فقط دو مدافع وسط تخصصی به نام‌های خانزاده و ایمان سلیمی در اختیار دارد. تراکتوری‌ها در هفته‌های گذشته تلاش زیادی کردند تا بتوانند یک مدافع طراز اول را به جمع نفرات‌شان اضافه کنند اما موفق نشدند و به همین خاطر حالا برای جایگزینی خانزاده با مشکل مواجه شده‌اند.

از این رو خانزاده ستاره سابق پرسپولیس از پای مصدومش MRI گرفته و وضعیتش هنوز به طور دقیق مشخص نشده اما با توجه به سابقه‌ای که از آسیب در همسترینگ مشاهده شده او حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود.

اگر این مدافع باتجربه نتواند تراکتور را در بازی هفته پنجم مقابل سایپا همراهی کند، کار دنیزلی برای انتخاب جایگزینش سخت خواهد شد. او به غیر سلیمی مدافع وسط تخصصی دیگری در تیمش نمی‌بیند و مجبور خواهد بود از بازیکنان دیگر در پست دفاع وسط بهره بگیرد.

در تیم تراکتور بازیکنانی نظیر احمد موسوی، میثم تیموری و اکبر ایمانی توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارند و حال باید دید اول وضعیت خانزاده چه خواهد شد و اگر او به بازی روز چهارشنبه نرسد چه کسی به جایش به زمین خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید