خلاصه بازی استقلال – پرسپولیس ؛ پاییز استقلال با تعویض طلایی کالدرون + فیلم


پرسپولیس با تک گل دقایق پایانی توسط حسین حسینی ( گل به خودی ) به ثمر رسید پیروز دربی شد .بازیکن جانشین کالدرون ثانیه‌هایی بعد از ورود به زمین عامل برتری سرخ‌ها در دربی 90 شد. نوشته خلاصه بازی استقلال – پرسپولیس ؛ پاییز استقلال با تعویض طلایی کالدرون + فیلم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی استقلال – پرسپولیس ؛ پاییز استقلال با تعویض طلایی کالدرون + فیلم

خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس ، یکشنبه 31 شهریور 1398
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۱

خلاصه بازی استقلال – پرسپولیس ؛ پاییز استقلال با تعویض طلایی کالدرون + فیلم

پرسپولیس با تک گل دقایق پایانی توسط حسین حسینی ( گل به خودی ) به ثمر رسید پیروز دربی شد .بازیکن جانشین کالدرون ثانیه‌هایی بعد از ورود به زمین عامل برتری سرخ‌ها در دربی ۹۰ شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین بازی هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶ استقلال و پرسپولیس با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم رفتند.

بازی در نیمه اول با برتری نسبی استقلال آغاز شد تا اینکه داریوش شجاعیان موفق به کسب پنالتی برای آبی‌پوشان شد. علی کریمی هافبک این تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که این بازیکن در مصاف با علیرضا بیرانوند ناکام ماند.

در نیمه دوم بازی به طور متعادلی دنبال شد. تا اینکه مهدی عبدی بازیکن جوان پرسپولیس در اولین دیدار رسمی خود در لیگ برتر و در اولین لمس توپ به سمت دروازه استقلال شلیک کرد و توپ پس از اصابت به دیرک دروازه و برخورد با حسین حسینی وارد دروازه استقلال شد.

بازی در ادامه بسیار پرتنش دنبال شد و در دقایق پایانی علی کریمی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می نماید .

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند