واکنش سیاوش یزادنی پس از ناراحتی شجاع به دلیل فحاشی یزدانی!


مدافع تیم استقلال گفت: به جان عزیزترین کسی که می شناسم من فحاشی نکردم. نوشته واکنش سیاوش یزادنی پس از ناراحتی شجاع به دلیل فحاشی یزدانی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش سیاوش یزادنی پس از ناراحتی شجاع به دلیل فحاشی یزدانی!

سیاوش یزدانی: من به شجاع خلیل زاده فحاشی نکرده ام
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۹
واکنش سیاوش یزادنی پس از ناراحتی شجاع به دلیل فحاشی یزدانی!

مدافع تیم استقلال گفت: به جان عزیزترین کسی که می شناسم من فحاشی نکردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی مدافع استقلال گفت: هفته‌های بسیار سختی را در حال پشت سر گذاشتن هستیم و بدهی‌های باشگاه باعث شده تا مشکلاتی برای تیم چه در لیگ و چه در آسیا به وجود بیاید. در اینجا جا دارد به دلیل باخت از هواداران عذرخواهی کنم. دوست داشتیم آنها را شاد کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما تمام تلاش خود را کردیم.

وی افزود: وضعیت داوری برای ما خوب نبود. در صحنه‌ای گل پرسپولیس توپ به دست ترابی برخورد کرد. وقتی پنالتی ما توسط کریمی نواخته شد، بیرانوند از دروازه چند قدم جلو آمده بود. به نظر من داور باید بیشتر دقت می‌کرد.

مدافع استقلال ادامه داد: اگر پنالتی ما گل می‌شد می‌توانستیم برنده شویم. تیم ما از زمین تا آسمان مشکلات دارد. موضوع این نیست که من بخواهم در رابطه با آن صحبت کنم و مسئولان باید رسیدگی کنند. پرسپولیس بدون موقعیت ایجاد صحنه مهمی این بازی را برد.

یزدانی در مورد درگیری با شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی گفت: به جان عزیزترین کسی که دارم من به هیچ نفری فحش ندادم. مطمئن باشید من به شجاع بی‌احترامی نکردم. سیامک دوست قدیمی من است و سال‌هاست که ما با هم رفیق هستیم. لطفا در مورد حواشی سوال نپرسید. پارسال من به دلیل فحاشی از طریق کمیته انضباطی محروم شدم و جورش را هم کشیدم.

وی در پایان تاکید کرد: نمی‌خواهم بیشتر در رابطه با حاشیه صحبت کنم. مسئولان به جای حرف زدن بهتر است عمل کنند تا مشکلات حل شود؛ اگرچه ابتدای فصل است و ما مطمئنا به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش