بیش از سه هزار ماموریت امدادی در البرز انجام شد


بیش از سه هزار ماموریت امدادی در البرز انجام شد

کرج - ایرنا - مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز در هفته گذشته سه هزارو222 ماموریت برای انتقال مصدومان ترافیکی و غیرترافیکی و بیماران بدحال انجام داد.

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز عصر یکشنبه به ایرنا گفت: در این مدت ، پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به ۹ هزار و ۸۰۵ مورد تماس تلفنی پاسخگو بودند.

در همین مدت تکنسینهای پرتلاش اورژانس برای انجام سه هزار و۲۲۲ ماموریت اعزام شدند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۴۳۵ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۷۸۶ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیرترافیکی صورت گرفت.
تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ البرز بیش از یک هزار ۲۶۷ نفر بود و یک هزارو ۲۴۶ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به پنج ماموریت ، هفت مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد .
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس در ۲۶ شهریور ، روز جمعه ۲۹ شهریور ماه ،نیروهای پرتلاش اورژانس با برپایی میز خدمت و استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس در مصلی های نماز جمعه استان البرز ، به کنترل فشار خون نمازگزاران پرداختند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی