دانشجویان به اخذ مجوز از سازمان عتبات دانشجویی نیاز ندارند


دانشجویان به اخذ مجوز از سازمان عتبات دانشجویی نیاز ندارند

رئیس عتبات دانشجویی گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان نیاز به اخذ مجوز از سازمان عتبات دانشجویی ندارند.

دانشجویان به اخذ مجوز از سازمان عتبات دانشجویی نیاز ندارندحجت‌الاسلام مطهری‌پور، رئیس عتبات دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم اربعین امسال اظهار کرد: همه ساله وظیفه سازمان عتبات دانشجویی رسیدگی به امور صدور مجوز برای مراسم اربعین بود؛ امسال با توجه به اینکه این موضوع حذف شده است دانشجویان می‌توانند به راحتی اقدام به خروج از کشور کنند.

او گفت: امسال در کنار ستاد ملی اربعین فعالیت خواهیم کرد و بیشتر به موضوعاتی مثل تولید محتوا و فعالیت‌های فرهنگی خواهیم پرداخت، اما با توجه به دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح دانشجویان نیاز به اخذ مجوز از سازمان عتبات دانشجویی ندارند و صرفا با دریافت نامه‌ای از طرف دانشگاه و مراجعه به اداره گذرنامه می‌توانند گذرنامه مورد نیاز خود برای سفر به کربلا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: دانشجویان چگونه برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کنند؟

زائران اربعین به سامانه سماح مراجعه کنند

مطهری‌پور تصریح کرد: تأکید می‌کنیم که متقاضیان برای بهبود مسائلی مثل بیمه، شناسایی و سایر مسائل اجرایی حتما به سامانه سماح مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

رئیس عتبات دانشجویی در پایان گفت: متقاضیان انجام این سفر زیارتی نیازی به مراجعه و اخذ مجوز ندارند و می‌توانند همانند گروه‌های عادی مردمی اقدامات لازم برای این سفر زیارتی را انجام دهند، اما مانند سایرین نباید از ثبت نامه در سامانه سماح غافل شوند تا از اختلالات اجرایی اجتناب شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش