آینده منطقه به دست جبهه مقاومت است/ آمریکا نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد


آینده منطقه به دست جبهه مقاومت است/ آمریکا نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل جبهه مقاومت را از ثمرات مهم دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز جبهه مقاومت اسلام چنان قوی و قدرتمند پای به میدان گذاشته که آینده منطقه به دست جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در مراسم رژه ۳۱ شهریور که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن‌ کریم به کسانی که مورد ظلم قرار گرفتند به دو چیز دستور می‌دهد نخست دفاع از خود و دیگری وعده پیروزی و نصرت الهی است.

وی با ذکر این مطلب که تردیدی نیست که در جنگ تحمیلی ملت ایران مظلوم واقع شد، گفت: خداوند پیروزی و نصرت را در مقابل ایستادگی در برابر مستکبران وعده داده است.

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری این مطلب که در هر جنگ و جهاد دو سؤال مطرح است، اضافه کرد: در هر جنگی باید پرسید که چرا این جنگ ایجاد شد و ثمره این جنگ و جهاد چه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان دفاع مقدس را ایستادگی در مقابل هجوم همه‌جانبه دشمن برشمرد و با بیان این‌که هدف جنگ تحمیلی نابودی انقلاب اسلامی ایران بود، اضافه کرد: جنگ تحمیلی به این جهت بر ما تحمیل شد که ما نظام شاهنشاهی را سرنگون کردیم و بعدازآن غرب و آمریکا به‌واسطه انقلاب ناامید شدند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که امروز ۴۰ سال آمریکا و غرب در منطقه احساس ناامنی می‌کنند، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران تمام منافع غرب و آمریکا را در منطقه به خطر انداخته و امروز کشور ما یک کشور مستقل آزاد در برابر قدرت آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است.

میرعمادی با بیان این‌که اراده الهی سبب شد که ملت ما در دفاع مقدس پیروز شود، گفت: آمریکا و همه ایادی آنان در منطقه دست‌به‌دست هم داده بودند تا خورشید انقلاب را از بین ببرند اما در محاسبات خود اشتباه کردند؛ چراکه خداوند متعال اراده کرد تا ملت ایران به خاطر قیام برای خدا پیروز شود.

وی جنگ تحمیلی را آغازی برای حرکتی ماندگار و رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور برشمرد و با بیان این‌که جنگ تحمیلی آزمونی سخت برای ملت ایران بود، تصریح کرد: جنگ تحمیلی نخستین تجربه ایستادگی در برابر دنیا و غرب و شرق بود که موجب تثبیت نظام و استقلال ایران شد چراکه یک وجب از خاک ایران از دست نرفت.

آیت‌الله میرعمادی امنیت و اقتدار نظام را از دیگر از ثمرات دفاع مقدس برشمرد و با بیان این‌که امروز آمریکا در برابر اقتدار ما تسلیم است، ادامه داد: امنیت پایدار ایران و ناامنی برای مستکبران از دیگر از ثمرات دفاع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ثمره دیگر دفاع مقدس را ایستادگی در برابر تجاوز متجاوزان و تعدی دشمنان به ایران اسلامی برشمرد و با بیان این‌که آمریکا نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ثمره دفاع مقدس تشکیل جبهه مقاومت بود این در حالی است که پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه نیز با الگو گیری از دفاع مقدس شکل گرفت.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که امروز جبهه مقاومت آن‌چنان عمل می‌کند که آینده منطقه به دست جبهه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: امروز در تمام دنیا انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور مقتدر و روبه‌پیشرفت و توسعه معرفی شده است که این به برکت خون شهیدان است.

وی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را از دیگر اثرات جنگ تحمیلی برشمرد و با یادآوری این مطلب که ما از فرصت‌های جنگ استفاده کردیم، خاطرنشان کرد: ثمره دفاع مقدس رسیدن به تمدن اسلامی است این در حالی است که هر چه جلوتر پیش می‌رویم بار مسئولیت سنگین‌تر و حرکت انقلاب سریع‌تر می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی