دفاع مقدس، پشتوانه‌ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران


دفاع مقدس، پشتوانه‌ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که جنبش‌های مقاومت در دنیا علیه استکبار با الگوگیری از انقلاب اسلامی تشکیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مرتضی کشکولی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث ایجاد حرکت تمدنی جدید در دنیا شد و شعارهای جمهوری اسلامی مبنی بر نفی شوروی و آمریکا نشان از این حرکت مستقلانه انقلاب اسلامی بود.

وی دفاع مقدس را پشتوانه‌ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان این‌که در دوران دفاع مقدس نظام سلطه به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: با وجود تمام مشکلات دوران جنگ تحمیلی، اما با رهبری بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و حمایت مردم و تلاش نیروهای نظامی توانستیم از این آزمون سخت پیروز شویم.

کشکولی انقلاب اسلامی ایران را الگوی موفقی برای دفاع و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان دانست و با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در ایجاد جبهه مقاومت و در مقابله با خدایان زور و تزویر به الگوی موفق در دنیا تبدیل شده است، اضافه کرد: امروز به برکت رهبری معظم انقلاب توانستیم بهتر و پویاتر از همیشه به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم.

فرمانده سپاه لرستان با بیان‌ این‌که تحمیل جنگ آخرین تیر تلاش استکبار جهانی برای ریشه‌کنی و سرکوب انقلاب اسلامی ایران بود، یادآور شد: مُدل موفق جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی نیز دشمنان را دچار سردرگمی، بی‌عملی و دوستان را به روحیه مقاومت در عرصه دفاع امیدوار کرده است.

وی با اشاره به این‌که جنگ تحمیلی برای ما تجربه گران‌سنگ بود و امروز نیز باید به‌عنوان گنجینه‌ای گران‌بها به نسل جوان معرفی شود، خاطرنشان کرد: تمام قدرت‌های آن روز با ائتلاف‌های مختلف علیه ما بودند و هرچند موجب شدند ما در هشت سال جنگ مقاومت کنیم اما این دوران فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس