آقای گلی به یاد هادی؛ ستاره ناشناس دربی چه کسی بود؟


آقای گلی به یاد هادی؛ ستاره ناشناس دربی چه کسی بود؟

چهره ویژه دربی، جوان بیست ساله‌ای بود که هواداران پرسپولیس برای اولین بار نامش را در این بازی شنیدند.

چهره ویژه دربی، جوان بیست ساله‌ای بود که هواداران پرسپولیس برای اولین بار نامش را در این بازی شنیدند.

به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس کم پیش نیامده که در دربی برگ برنده رو کند و بازی را با گل یک بازیکن تازه‌وارد و کم نام و نشان برنده شود. مهدی طارمی و علی علیپور دو بازیکنی هستند که به عنوان جوانان پرسپولیس با پاس گل یا گلزنی در دربی نام خود را مطرح کردند. این دربی اما نوبت یک بازیکن دیگر بود که در اولین بازی و اولین شوت و اولین ضربه‌اش به توپ خود را به عنوان پایه‌گذار گل دربی مطرح کند. بازیکنی که حتی جواد خیابانی و هواداران پرسپولیس نامش را نمی‌دانستند. شاید این اولین بار بود که بعد از گل دربی اولین سوال مطرح شده این بود که نام زننده گل چه کسی است؟ اما واقعا، زننده گل برد دربی چه کسی است؟

مهدی عبدی بازیکن امیدهای پرسپولیس است که آقای گلی‌ این رقابت‌ها را به دست آورد. او قول داده بود با زدن 24 گل به یاد هادی نوروزی آقای گل شود و به این وعده‌اش وفا کرد. البته عملکرد درخشان مهاجم امیدهای پرسپولیس به گل‌هایش خلاصه نشد و او 14 پاس گل هم به نام خودش ثبت کرد تا ستاره‌ لیگ امیدها باشد.

عبدی در ابتدای فصل و در زمان حضور برانکو در تمرینات حضور یافت اما قرار بود با پیشنهادهایی که داشت از این تیم جدا شود. ایرج عرب اما در نهایت با عقد قرارداد سه ساله او را که از حضور قرضی در بادران بازگشته بود در پرسپولیس نگه داشت.

در دربی پیش‌بینی نمی‌شد که بازیکن ناشناخته‌ای به میدان برود و اگر قرار به این اتفاق بود هم بازیکنانی مانند روستایی که سابقه بازی در ترکیب پرسپولیس را داشتند شانس بیشتری داشتند. در نهایت اما بازیکنی که در شرایط عادی باید از بازیکنان خط خورده لیست کالدرون باشد به تعویض طلایی این مربی تبدیل شد و یک دقیقه بعد از ورود به میدان با همکاری حسینی دروازه استقلال را باز کرد.

30388

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...