نماینده ارامنه در مجلس: قدرت بازدارندگی امروز، ثمره‌ خون‌های رزمندگان است


نماینده ارامنه در مجلس: قدرت بازدارندگی امروز، ثمره‌ خون‌های رزمندگان است

عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: امروز قدرت دفاعی بی‌نظیری که در اختیار داریم ثمره‌ خون‌ها و ایستادگی‌های رزمندگان و ایثارگران است.

نماینده ارامنه در مجلس: قدرت بازدارندگی امروز، ثمره‌ خون‌های رزمندگان است
به گزارش فانوس، ژرژیک آبرامیان عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی درباره‌ مسائل دفاعی کشور گفت: جایی که برخوردهای سلیقه‌ای و جناحی هیچ معنایی ندارد، وضعیت و مسئله‌ی دفاعی است.

آبرامیان خاطر نشان کرد: شاید در تبیین مسائل دفاعی گروه‌های مختلف نظرات مختلفی داشته باشند اما از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا پایمردی‌های اخیر ایثارگران مقابل بدعهدی‌های استکبار جهانی آن‌چه که برای جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته نتیجه‌بخش بوده، اصل تبیین مسئله‌ی دفاعی بوده است.

وی افزود: در تبیین مسائل دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند که مهم‌ترین مسائل کشوری ما مسئله‌ی دفاع در اولویت اول است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بیان کرد: دفاع می‌تواند گونه‌های مختلفی داشته باشد مثل دفاع عمیق یا دفاع بازدارنده. اگر ما احساس کنیم که ممکن است کشور ما از ناحیه‌ای آسیب ببیند باید آن را پیش از این‌که ضرری به مملکت ما برساند در نطفه از بین ببریم. این موضوع کاملا برای مسئولان و مردم فراجناحی است و در چارجوب جناح‌بندی‌ها قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به کسب توانمدی‌ها و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی پس از دوران جنگ با عراق اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به ما درس‌های زیادی آموخت. نسلی که پس از دوران جنگ تربیت شدند درک عمیقی از نحوه‌ مبارزه با ظلم و ستم پیدا کردند و ریشه‌های مقابله با زورگویان را قوی کردند.

آبرامیان ادامه داد: تمام رزمندگان ما با استمداد از سیدالشهدا (ع) به این معنا و درک رسیدند که می‌توان با خون بر شمشیر پیروز شد. این بینش و فلسفه در دفاع مقدس ظاهر شد و مردم هم این موضوع را مشاهده کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هشت سال جنگ، این واقعیت برای ما روشن شد که ما باید در وهله‌ی اول به توانایی‌های خودمان متکی باشیم و با استفاده از استعدادهای داخلی بر قدرت دفاعی و نظامی خود بدون وابستگی به دولت‌های دیگر بیافزاییم. امروز قدرت دفاعی بی‌نظیری که در اختیار داریم و ما را جزو قدرتمندترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان عنوان کرده است، ثمره‌ خون‌ها و ایستادگی‌های رزمندگان و ایثارگران است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در پایان تاکید داشت: باید روحیه‌ جهادی در اقشار ملت و مسئولان حفظ و تقویت شود تا با استقلال و تکیه بر توان داخلی و عدم وابستگی به هیچ دولتی بر رشد و قدرت دفاعی خود بیافزاییم. امروز رزمندگان ما و فرماندهان عرصه‌ دفاع با تکیه بر آموزه‌های دینی، قدرت نظامی و دفاعی را همواره به روز نگه می‌دارند و روز به روز بر قدرت آن می‌افزایند تا از حقوق و آسایش ملت شریف ایران به خوبی دفاع کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج