شهرداری تهران و شبکه امید تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


شهرداری تهران و شبکه امید تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید به منظور همکاری بیشتر در زمینه های گوناگون تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

شهرداری تهران و شبکه امید تفاهم نامه همکاری امضاء کردندبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید روز یکشنبه ۳۱ شهریور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بین مهدی سالم مدیر شبکه امید و سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف برگزاری جشنواره امید با موضوع تولیدات حوزه نوجوان و حوزه دانش آموزی، پوشش خبری و تصویری مناسب از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری، اختصاص مکان‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری به شبکه امید برای ضبط برنامه‌ها و همچنین ارائه خدمات فرهنگی هنری به اعضا باشگاه امید توسط طرفین امضا شد.

در این تفاهم نامه مقرر شد سازمان فرهنگی هنری به عنوان طرف اول قرارداد از طریق شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی فراخوان جشنواره را اطلاع رسانی کند و همچنین با در اختیار قرار دادن فرهنگسرای فردوس به دبیرخانه جشنواره امید و ارائه امکانات و تسهیلات رایگان و با تخفیف ویژه به اعضای باشگاه امید همکاری لازم را ارائه دهد.

شبکه امید نیز به عنوان طرف دوم قرارداد با پوشش خبری مناسب از فراخوان جشنواره در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی، پوشش خبری و تصویری مناسب از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری، تشکیل دبیرخانه جشنواره و داوری آثار و تأمین جوایز و... با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همکاری کند.

لازم به یادآوری است فراخوان ارسال آثار به جشنواره امید از طریق دو دبیرخانه فرهنگسرای فردوس و باشگاه امید به مناسبت هفته نوجوان ازآبان ماه سال جاری شروع می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول