فرآیند حذف قبوض کاغذی گاز مازندران کلید خورد


فرآیند حذف قبوض کاغذی گاز مازندران کلید خورد

ساری- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد با هدف ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، حذف قبوض کاغذی گاز در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

جعفر احمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان برای حذف قبض کاغذی آغاز شده است و طبق برنامه شرکت در صورت مهیا شدن همه شرائط از آذرماه امسال قبوض کاغذی برای مشترکان صادر نخواهد شد.

وی به روش های ثبت شمـاره همــراه مشترکان گاز استان مازندران اشاره کرد و توضیح داد: در روش نخست مشترکان می توانند شماره اشتراک را به سامانه ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ پیامک کنند.

احمد پور ادامه داد: روش دوم ثبت شماره تلفن همراه ارسال پیامک شماره اشتراک به علاوه *۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۹۴است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران همچنین گفت که مشترکان برای دریافت آخرین صورتحساب می توانند رقم مشکی کنتور را به علاوه *۵* و شماره اشتراک را به سامانه ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ پیامک کنند که شماره تلفن آنان نیز به برای حذف قبوض کاغذی به ثبت می رسد.

وی گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک گاز استان مازندران هستند.

به گزارش ایرنا، حذف صدور قبض کاغذی بخش نامه وزارت نیرو نیز با هدف کاهش مصرف کاغذ ، حرکت در مسیر دولت الکترونیک و کاهش هزینه ها از ابتدای مرداد ماه در استان مازندران آغاز شده است.

بر اساس اعلام شرکت توزیع برق مازندران از آغاز اجرای این طرح تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک زیر پوشش از آن استقبال و به صورت پیامکی قبض خود را برای دومین دوره در شهریور ماه جاری دریافت کردند.

۶۹۹۰/۱۸۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس