52 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرج تخریب شد


52 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرج تخریب شد

کرج -ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت که 52 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان با حکم قضایی تخریب شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل صارمی در حاشیه اجرای حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای ماهدشت وآتشگاه درجمع خبرنگاران افزود: تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم قضایی صورت گرفته است.

اداره امور اراضی شهرستان کرج در راستای صیانت از اراضی کشاورزی، با تشکیل پرونده تخلف برای این ساخت و سازها در مراجع قضایی، نسبت به اخذ مجوز قلع و قمع اقدام کرده و طی سه روز متوالی ۵۲ مورد ساخت و ساز با حضور نماینده دادستانی و عوامل انتظامی تخریب شد.

صارمی تصریح کرد: با تخریب این ساخت و سازها، در مجموع هفت هزارمتر دیوارکشی، ۶۵ بنا و ۷۰ مترمربع استخر تخریب و بیش از ۱۴.۶ هکتار از زمین های کشاورزی به حالت اولیه بازگردانده شد.

مدیر جهاد کشاورزی کرج با بیان اینکه ما باید اراضی کشاورزی را به عنوان یک امانت برای تولید در بخش کشاورزی حفظ و حراست کنیم، از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات یا هر گونه ساخت و سازی در اراضی کشاورزی را دارند درخواست کرد ابتدا از جهاد کشاورزی محدوده مورد نظر استعلام کرده تا در آینده دچار مشکل نشوند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی زراعی می باشد.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس