مسئولان نظام سلامت درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفتند


مسئولان نظام سلامت درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفتند

همشهری آنلاین: مسئولان نظام سلامت با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مادر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، مادر دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. مراسم ترحیم مادر وزیر بهداشت، روز سه شنبه دوم مهر ماه ۹۸ از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت روز شنبه با اعلام این خبر در پیامی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: ضایعه درگذشت والده ماجده را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند متعال روح آن فقیده سعیده را قرین رحمت خود نموده و با سرور و مقتدایش زهرای مرضیه (س) محشور نماید و به شما و جمیع بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید که فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

محمد رضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز در پیامی درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: ضایعه اسفناک درگذشت والده مکرمه را محضر حضرت عالی و خانواده ارجمند تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. برای روح مادر بزرگوار، از درگاه الهی، شادی و سعادت اخروی و برای بازماندگان و خانواده معزز حضرت عالی صبر و شکیبایی روزافزون طلب می‌نمایم.

علی دل‌ پیشه، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز در پیامی خطاب به نمکی نوشت: از دست دادن مادر، غم و فقدانی بزرگ است، اما در برابر خواست و مشیت خداوند، کاری جز شکیبایی نمی‌توان و همگان دیر یا زود راهی آن جهان هستند تا در جوار رحمت‌اش به آرامش جاویدان رسند. درگذشت مادر بزرگوارتان را به جناب‌عالی و خانواده ارجمند تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار برای شما بردباری و برای آن تازه‌درگذشته، برخورداری از خوان رحمت بی‌دریغش خواستارم.

علی اکبر پورفتح اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون نیز در پیامی خطاب به نمکی نوشت: فقدان بهشتی روان والده بزرگوار حضرت عالی را به شما و خاندان محترم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان آرزوی علو مرتبت، رفعت و غفران واسعه الهی برای آن بانوی بافضیلت، مسئلت دارم.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز در پیامی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: ضایعه درگذشت مادر مهربان و مؤمنه جناب عالی موجب تأثر و تألم گردید. اینجانب ضمن تسلیت و طلب صبر برای حضرت عالی و خانواده محترم، همنشینی سفره اهل بیت علیهم السلام و علو درجات برای آن مرحومه را از ایزد منان مسئلت دارم.

محمد اسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت در امور اجتماعی نیز در پیامی نوشت: باز هم عزیزی از دستمان رفت که خاطره حیاتش از دلمان نمی رود. برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید نمکی ارجمند، حقشان حلالت باد که بیش از چهل سال شاهد خدمات شما به این اسوه مقاومت بودم و همچنین شاهد دعاهای از عمق جان ایشان برای شما. ماه محرم است و میزبانان این ماه کریمانی هستند که او و شما را خوب میشناسند و رهایتان نمی کنند. از جان و دل برای جلب رحمت واسعه اش و صبر جمیل جناب عالی دعا می کنیم. خداوند روح بزرگ این مرحومه و پدر بزرگوارتان را قرین رحمت خود قرار دهد. ما را در غم خود شریک بدانید.

محسن اسدی لاری، مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت نیز در پیامی نوشت: مصیبت درگذشت والده مکرمه را خدمت حضرت عالی تسلیت می گویم. ثلمةٌ لا یسدُّها شیئ. جایگاه ایشان که حتما والا و در بهشت برین است، برای جناب عالی صمیمانه از خدای متعال صبر بر این مصیبت بزرگ و اجر و پاداش خیر و سلامت خواهانم.

علی رضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در پیامی خطاب به نمکی نوشت: بدینوسیله مصیبت درگذشت مادر گرانقدرتان را تسلیت عرض نموده و برای روح آن فقیده سعیده علو درجات و برای حضرت عالی و سایر بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور هم درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: با کمال تاسف و تاثر درگذشت مادر عزیز و از محبان اهل بیت که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به دیار ابدی شتافت را تسلیت عرض می کنم. این غم چنان سنگین و جان سوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. زحمات و خدمات ارزشمند جناب عالی در نجات جان انسان ها و کمک به مردم خصوصا هموطنانی کم برخودار در حوزه سلامت بی شک ذخیره ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می کنم و این ماتم جانگداز را به حضرت عالی و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

انجمن داروسازان تهران نیز در پیامی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: با ابراز تأثر و تألم از ضایعه درگذشت مادر محترم تان، این مصیبت را به جناب عالی و خانواده محترمتان تسلیت می گوییم. از خداوند بزرگ برای آن مرحومه مغفرت واسعه الهی و برای جناب عالی و سایر بستگان عزادار، صبر و اجر مسألت داریم.

مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز در پیامی درگذشت والده وزیر بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: ضایعه درگذشت مادر گرامی تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم و انشالله روح پاک مرحومه را خداوند متعال با سرورمان حضرت فاطمه زهرا (س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در پیامی نوشت: خبر درگذشت مادر مهربان، دلسوز و فداکارتان موجب اندوه و تألم گردید. اگر چه تسلیت واژه حقیری است در برابر فقدان این مادر مؤمنه، اما چنانچه خداوند سبحان صابرین را بشارت می‌دهد که: «و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»، عرض تسلیت حقیر را بپذیرد. امیدوارم خداوند متعال روح پاک این مادر دلسوز و فداکار را با سرورشان خانم فاطمه زهرا سلام‌الله علیها محشور نماید و به جناب عالی و سایر بازماندگان صبر جزیل و شکیبایی عنایت فرماید.

کد خبر 455930

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید