رعایت حدود مسائل شرعی خط قرمز میراث فرهنگی در اماکن تاریخی است/ عکس‌ها فتوشاپ بود


رعایت حدود مسائل شرعی خط قرمز میراث فرهنگی در اماکن تاریخی است/ عکس‌ها فتوشاپ بود

میراث فرهنگی در واکنش به گزارش از هنجارشکنی در تکیه معاون‌الملک اعلام کرد که رعایت حدود مسائل شرعی خط قرمز میراث فرهنگی در اماکن تاریخی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امید قادری در واکنش به گزارشی که با عنوان «بررسی گوشه‌ای از عملکرد مونسان ددر سازمان میراث فرهنگی /ساخت کلیپ رقاصی در حسینیه تاریخی کرمانشاه!+ عکس» که بر روی خروجی شبکه اطلاع رسانی مرصاد قرار گرفت و در آن به عملکرد نامناسب میراث فرهنگی در رعایت شئونات و ارزش های اسلامی در آثار تاریخی استان کرمانشاه انتقاد شده بود، اظهار داشت: ما تمام تصاویر منتشره را بررسی کردیم و همه آنها فتوشاپ بود و به هیچ وجه عکس واقعی نبوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: خط قرمز ما در برخوردها رعایت حدود مسائل شرعی است، اما گاهی ممکن است توریستی با فتوشاپ این کار را انجام دهد یا با سوءاستفاده از یک لحظه غفلت همکار ما عکس گرفته باشد که به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.

وی گفت: کما اینکه اینها مورد تایید ما نیست، حتی کارمند را هم سر این مسائل اخراج کردیم.

قادری با بیان اینکه انعکاس و ترویج این منکرات به نفع جامعه نیست و به هیچ وجه موارد بدحجابی و بی حجابی در امکان تاریخی برای من به عنوان فرزند شهید قابل قبول نیست، از شهروندان خواست مسائل از این دست را برای بررسی به میراث فرهنگی اطلاع دهند.

این مسئول گفت: ترویج منکرات در مورد این مسائل آنقدر صورت گرفته که یک عده ای آن را رسم کرده اند و این خوب نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: ما به جد پیگیر این موضوع هستیم و خواهشمندیم که هر مورد یا کوتاهی در این زمینه مشاهده می شود را به ما اطلاع دهند و قول می دهیم که حتما پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان