به دنبال جذب حداکثری سرمایه گذاری هستیم


به دنبال جذب حداکثری سرمایه گذاری هستیم

معاون وزیر اقتصاد و دارایی در قزوین گفت: در سازمان سرمایه گذاری به دنبال جذب حداکثری سرمایه گذاری هستیم و همواره برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم.

به دنبال جذب حداکثری سرمایه گذاری هستیم
به گزارش فانوس، موسوی معاون وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قز وین گفت: همواره برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم و اعتقاد داریم که باید با سرمایه گذاری خارجی طرح‌های بزرگ کشور را اجرایی کرد.

موسوی افزود: بخشی از درآمد‌های کشور (فروش نفت) به علت تحریم‌های ظالمانه آمریکا حذف شده و به غیر از مالیات، تنها راه نجات کشور همین سرمایه گذاری‌ها است.

او اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی همکاری خوبی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری دارند و این نکات مطالبه گری از سوی این دستگاه‌ها بسیار خوش یمن و پسندیده است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: خوشبختانه سرمایه گذاران ما معتقدند که بدون نامه نگاری هم می‌توان مراحل سرمایه گذاری را پیش برد و این موضوع باید همواره محقق شود.

استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: قزوین موقعیت بسیار مناسبی دارد و امیدوارم در سال‌های بعد جهش بزرگی در استان داشته باشیم.

جمالی پور افزود: باید از سرمایه‌های داخل و خارج و از علم روز دنیا استفاده کنیم.

او گفت: سرمایه گذاری داخلی و خارجی مورد توجه همه مسئولان است تا اقتصاد پویا در سطح مملکت صورت بگیرد.

استاندار گفت: نقش مردم دراقتصاد کم رنگ است و فرصت‌های در اختیارآن‌ها بسیار محدود شده است، اگر بخواهیم مردم و اقتصاد مردم را توانمند بکنیم باید همه دستگاه‌ها تلاش و کمک کنند.

او در ادامه بر علمی بودن همه کار‌ها تاکید کرد و گفت: وظیفه همه ما است که به موضوع سرمایه گذاری سلیقه‌ای نگاه نشود چرا که سرمایه‌ها هدر می‌رود.

جمالی پورگفت: موقعیت جغرافیایی کشور خود یک ارزش است چرا که جدای از ژئوپولتیک بودن هم در جاده ابریشم قرار داریم و هم اینکه ایرانی‌ها نخبه هستند.

محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: فلسفه اقتصاد مقاومتی این است که کشور در مقابل تحریم‌ها مقاوم و قدرت بازسازی داشته باشد.

محمدی افزود: تا هدف‌هایی که داریم فاصله زیاد است و بخش خصوصی هنوز هم گلایه دارند.

او گفت: در بین ۲۵ کشورکه سند چشم انداز دارند رتبه هجدهم را داریم و باید تلاش کنیم که به نقطه مطلوب برسیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های تولیدی آثار اقتصادی مطلوبی در کشور خواهد داشت افزود: موانع را باید از جلوی سرمایه گذار برداشت تا او بتواند به کار تولید خود با قدرت هر چه تمام‌تر بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی