انتقادها ادامه دارد: سطح دو تیم در نیمه اول پایین بود!


پیشکسوت استقلال تهران گفت: به نظر من وریا غفوری بهتر می‌توانست پنالتی بزند اما به هر حال نظر استراماچونی این بود که کریمی پشت توپ قرار بگیرد. نوشته انتقادها ادامه دارد: سطح دو تیم در نیمه اول پایین بود! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقادها ادامه دارد: سطح دو تیم در نیمه اول پایین بود!

نوازی: بازی در نیمه اول جالب نبود؛ ووریا بهتر می‌توانست پنالتی بزند
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰
انتقادها ادامه دارد: سطح دو تیم در نیمه اول پایین بود!

پیشکسوت استقلال تهران گفت: به نظر من وریا غفوری بهتر می‌توانست پنالتی بزند اما به هر حال نظر استراماچونی این بود که کریمی پشت توپ قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی در مورد نیمه اول دربی شهر تهران، گفت:

به نظر من بازی خوبی نبود هر دو تیم تنها در دقایق پایانی بازی بهتری ارائه دادند، بازی جالبی نبود، شاید ایراد از زمین بازی یا توپ مسابقه باشد، همه از این توپ ایراد گرفتند، در کل بازی شکل به خصوصی نداشت و متعادل بود.

وی در مورد پنالتی استقلال گفت:

متأسفانه پنالتی را به سادگی آب خوردن از دست دادیم. به نظر من وریا بهتر می‌توانست این پنالتی را بزند اما به هر حال نظر استراماچونی بود که کریمی ضربه پنالتی را بزند و او هم ضربه بدی زد.

پیشکسوت استقلال تهران در ادامه گفت:

به هر حال استرس در این بازی حکمفرماست، بعضی از بازیکنان برای بار اول در این بازی حاضر می‌شوند، حساسیت و اتفاقات بازی دست به دست هم داده تا کیفیت این بازی کم شود اما همه اینها دلیل نمی‌شود که دو تیم بزرگ فوتبال ایران در یک بازی نتوانند پاس‌های خوبی بین خودشان رد و بدل کنند.

نوازی در پایان گفت:

در تیم استقلال عملکرد خوبی از بازیکنان ندیدیم تنها داریوش شجاعیان و وریا غفوری کمی بهتر بازی کردند، ان شاءالله در نیمه دوم عملکرد بهتری از تیم ببینیم که منجر به نتیجه‌گیری در این مسابقه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق