تور کیش ارزان با پرشین هتل


تور کیش ارزان با پرشین هتل

پرشین هتل با تجربه 30 ساله خود توانسته است در زمینه گردشگری افتخارات خوبی را کسب کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، این افتخار به دلیل لطف مردم و رضایتشان از این سایت به‌دست‌آمده است. صفحه‌های مجزای تور کیش و رزرو هتل کیش در پرشین هتل باعث شده تا مخاطبان انتخاب آسان‌تری برای رزرو تور کیش و هتل کیش داشته باشند؛ اما از آنجایی‌ که ارائه خدمات بهتر به گردشگران، یکی از اولویت‌های پرشین هتل است تصمیم مهمی را در دستور کار خود قرار داد تا یک سایت مخصوص تور و هتل کیش را بسازد. هدف این هلدینگ بزرگ، از ساخت کیش لندیار بالا بردن آگاهی گردشگران از مناطق و جاذبه‌های کیش، تفریحات کیش، شهرهای تاریخی کیش و ... است.

تور کیش ارزان یک گزینه مناسب برای سفر به جزیره است. ازاین‌رو مردم تمایل بیشتری به این‌گونه سفرها و تورها نشان می‌دهند. همین دلیل باعث می‌شود تا بیشتر سایت‌ها تور کیش ارزان را ساپورت کنند. البته برخی از سایت‌ها هستند که به دنبال سودجویی بوده و اطلاعات صحیح و کاملی را در اختیار مخاطبان قرار نمی‌دهند؛ اما پرشین هتل که معتبرترین سایت رزرو هتل‌های ایران و تور کیش است با چندین سال خدمت صادقانه خود توانسته است اطلاعات درست و دقیقی را به مردم بدهد. اگر می‌خواهید با تور کیش و هتل‌های ارزان کیش، تور دقیقه ۹۰ و شناخت بهتر جزیره کیش آشنا شوید همراه ما باشید.

تور کیش ارزان با پرشین هتل

عکس ۲- هتل‌های کیش- هتل ۳ ستاره

تور کیش و ارزان‌ترین هتل‌های کیش

یکی از معیارهای ارزان بودن قیمت تور کیش رزرو هتلی است که چه درجه‌ای دارد. همان‌طور که ذکر کردیم هتل‌های بسیاری از ۵ ستاره گرفته تا ۲ ستاره در جزیره پیدا می‌شود؛ اما مهم است که همان هتل ارزان کیش، کیفیت خوبی هم داشته باشد. در ادامه چندی از هتل‌های ارزان کیش را معرفی می‌کنیم تا تور کیش قیمت مناسب را تجربه کنید. البته با کلیک کردن روی کیش لندیار تمامی اطلاعات هتل‌های ارزان کیش همراه با تور را می‌توانید دریافت کنید. مطابق (عکس ۲). سپس هتل‌های ۳ ستاره مانند (عکس ۳) نمایش داده می‌شود. در ادامه به شرح مختصری از هتل رویان قائم و هتل آرامش کیش پرداخته‌ایم.

تور کیش ارزان با پرشین هتل

عکس۳-ارزان‌ترین هتل‌های کیش

هتل رویان قائم یک هتل ۳ ستاره است که از نظر کیفیت مطلوب بوده و از قیمتی ارزان برخوردار می‌باشد. این هتل در بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون قرار گرفته است. یکی دیگر از هتل‌های ارزان کیش هتل آرامش نام دارد. این هتل ۳ ستاره دارای خدمات رفاهی خوبی بوده که از قیمت ارزانی هم برخوردار می‌باشد. این هتل در بلوار ساحل، جنب بازار زیتون واقع‌ شده است. هتل گراند و هتل سارا هم از دیگر هتل‌های کیش محسوب می‌شوند. برای رزرو تور کیش و هتل کیش باقیمت مناسب کیشلندیار همراه شماست

رزرو تور کیش و شناخت بهتر از جزیره

برخی گردشگران رزرو تور کیش خود را به دلیل متفاوتی از دیگران انجام می‌دهند؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند با سفر به جزیره کیش شناخت بهتری از جزیره داشته باشند. شناختی از گونه‌های گیاهی، گونه‌های جانوری، آبزی و ... دلیل مهم آن‌ها برای سفر به جزیره است. ازاین‌رو در سایت کیشلندیار یک مجله گردشگری وجود دارد که توضیحاتی کامل در رابطه با جاذبه‌ها را داده است.(عکس ۴.)

تور کیش ارزان با پرشین هتل

عکس۴-مجله گردشگری و شناخت جاذبه‌ها

بعد از بازشدن آیکون‌ها، روی گزینه اماکن تاریخی و فرهنگی کیش کلیک کنید. سپس مطابق عکس ۴ از مکان‌های نمایش داده‌ شده، اطلاعات کسب کنید. جزیره کیش، به دلیل وجود مرجان‌ها تبدیل به جزیره‌ای زیبا شده که آن را عروس مرجانی هم می‌نامند. همین دلیل باعث می‌شود تا با کندوکاو فسیل مرجان‌ها به اطلاعات مهمی دست پیدا کنند. این اطلاعات شامل قدمت جزیره، سن مرجان‌ها و صدف‌ها و ... می‌شود.

انتخاب تور کیش و بازدید از شهر زیرزمینی کاریز

انتخاب تور کیش می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به جنبه تفریحی، جنبه تجاری و جنبه تاریخی آن اشاره کرد. وجود شهرهایی با قدمت ۲۵۰۰ سال در کیش باعث شده تا گردشگران بسیاری به دلیل تاریخچه آن سفر کنند. یکی از شهرهای جزیره کیش شهر زیرزمینی کاریز می‌باشد که پوشش سقف آن پر از مرجان‌ها و صدف‌های فسیل‌شده می‌باشد. تاریخ‌دانان از کندوکاو این شهر دریافتند که اولین کاریز (قنات) که ۶۰۰۰ سال سن دارد در این شهر حفر شده است.

نکته جالب برای گردشگران تور کیش وجود مسجدی مرجانی در شهر زیرزمینی کاریز است که جایی بس شگفت دارد. دلیل شگفتی آن وجود سنگواره و فسیل‌های دریایی درون سقف است. از همه مهم‌تر این‌که این مسجد، لقب تنها مسجد مرجانی جهان را دارد. در طی سال‌های گذشته و با پی بردن ارزش این اثر تاریخی مسئولین بر آن شدند تا آن را بازسازی و احیا کنند. صندلی‌های مخصوص استراحت، عکاس‌خانه، رستوران و کافی‌شاپ در این مجموعه برپاشده تا راحتی و آسایش گردشگران تور کیش مهیا باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو