معرکه شجاع، خشم آبی‌ها و تذکر بنیادی فر


مدافع پرسپولیس لحظات جنجالی را در دقایق ابتدایی بازی با استقلال پشت سر گذاشته است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اینکه در دقایق ابتدایی هواداران استقلال برای تحت فشار گذاشتن شجاع خلیل زاده شروع به فحاشی علیه او کردند، به نظر می‌رسد در اقدام خود موفق شده‌اند و این بازیکن در ادامه بازی با نمایش عصبی خود به مرد اول جنجال ها تبدیل شده است.

ابتدا او در کورس با شجاعیان با اعلام پنالتی از سوی داور مواجه شد تا به شدت نسبت به این مساله واکنش نشان داده و معترض شود.

بعد از اینکه پنالتی جنجالی علیه پرسپولیس توسط بیرانوند مهار شد به نظر می‌رسد او واکنشی به این موضوع داشت که با فراخواندن موعود بنیادی فر، از طرف داور پشت دروازه مکالمه جنجالی دیگری شکل گرفت.

در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند او را از صحنه و اخطار احتمالی داور دور کنند اما شجاع علاقه ای به این موضوع نشان نمی‌داد و البته خوش شانس بود که داور به تذکر سخت علیه او اکتفا کرد.

دقایقی بعد بار دیگر طی برخوردی که بین کنعانی زادگان و تبریزی رخ داد، تنش دیگری بین بازیکنان شکل گرفت. بعد از بحث دوباره شجاع با بازیکنان استقلال و دفاع از کنعانی زادگان که در این برخورد سرش خونین شده بود، تقابل ویژه ای در این درگیری رخ داد و سیاوش یزدانی و شجاع با یکدیگر رخ به رخ شدند.

این دو که در جریان بازی فصل گذشته جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس درگیری شدیدی داشتند، اینبار هم به خط و نشان کشیدن علیه یکدیگر پرداختند و باید دید پایان این بازی و داستان شجاع به کجا خواهد انجامید.

معرکه شجاع، خشم آبی‌ها و تذکر بنیادی فر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد