ردپای مجری من‌و تو در پرونده سایپا/ فرار از کشور با 18میلیارد پول!+تصاویر


سردبیر خبرگزاری میزان با انشار پستی در توییتر، نام متهم مجهول پرونده جرائم مدیران سایپا را فاش کرد.

صراط:

مدتی است که خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت سفارش‌های صوری و غیر واقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت و همچنین اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ ۲۶۳ میلیارد ریال و پولشویی به میزان سه هزار و دویست میلیارد تومان با ۲۶۰ حساب بانکی دستگیر شده‌اند.

به گزارش میزان با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب من‌و‌تو و مجری مرجان تی‌وی بوده که سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

روز گذشته مصادف با ۳۰ شهریور ۹۸، جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا برگزار شد که در جریان آن پای متهم دیگری هم به میان آمد که البته نامی از او برده نشد؛ و حالا به دنبال برکزاری این دادگاه، محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان، با انتشار تصویری در حساب توبیتر خود، متهم مجهول پرونده سایپا را معرفی کرد.

فراهانی در توییتر خود نوشت:

«شخصی که روبروی بزرگترین غارتگر اموال ایران نشسته و مصاحبه می‌کند نامش آیه ادریس (البته اسم اصلی او آیه دریس است) است، فردی که در پرونده شرکت خودروسازی سایپا ۱۸ میلیارد تومان از اموال مردم ایران را به جیب زده و حالا در شبکه من‌وتو با پول مردم ایران تهیه کننده و مجری است.»

ردپای مجری من‌و تو در پرونده سایپا/ فرار از کشور با 18میلیارد پول!+تصاویر

ردپای مجری من‌و تو در پرونده سایپا/ فرار از کشور با 18میلیارد پول!+تصاویر

بر همین اساس آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات