تمهیدات گمرک برای مراسم باشکوه اربعین


تمهیدات گمرک برای مراسم باشکوه اربعین

خبرگزاری آریا- این سازمان همانند سنوات گذشته به جهت انجام هرچه بهتر مراسم باشکوه اربعین حسینی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

تمهیدات گمرک برای مراسم باشکوه اربعین
خبرگزاری آریا- معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: این سازمان همانند سنوات گذشته به جهت انجام هرچه بهتر مراسم باشکوه اربعین حسینی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «مهدی میراشرفی» افزود: خدمات 24 ساعته کارکنان گمرک در برخی مرزها و همینطور صدور پروانه موقت خروج خودرو به زائران اربعین حسینی از جمله این تمهیدات است.
وی اظهارداشت: امسال مرز جدیدی برای ورود و خروج زائران به تعداد مرزهای کشور اضافه خواهد شد.
معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که هرچه زودتر با مراجعه به گمرکات داخلی نسبت به انجام اظهار خروج موقت خودرو های خود اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: صدور این پروانه بصورت الکترونیکی و یکساله هم اعتبار دارد.
میراشرفی تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای صدور مجوز خروج موقت خودروهای شخصی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی شامل کارت ملی و مدارک مالکیت خودرو است.
وی گفت: تمامی گمرکات کشور مجاز به صدور پروانه موقت خروج خودروهای زائران هستند.
معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران افزود: برای صدور گواهی خروج موقت خودروهای شخصی مالکان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به گمرکات مراجعه و گواهی خود را در کوتاهترین زمان دریافت کنند.
وی اظهارداشت: برای صدور پروانه نیازی به پرداخت مبلغی نیست شاید یک مبلغ بسیار ناچیزی در حد 20 تا 30 هزار تومان بابت ورود اطلاعات و دیتاگیری دریافت شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی در ادامه با اعلام این خبرکه هیچ محدودیتی در خصوص صدور مجوز برای خروج موقت خودروهای سواری زائران وجود ندارد مجدد از زائران خواست هرچه زودتر نسبت به انجام فرآیند دریافت پروانه مزبور اقدام و این مسئله را به روزهای منتهی به مراسم اربعین حسینی موکول نکنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی