مدیرکل سیاسی استانداری گیلان: مدیران تبیین‌گر سیاست‌های دولت باشند


مدیرکل سیاسی استانداری گیلان: مدیران تبیین‌گر سیاست‌های دولت باشند

رشت - ایرنا - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان تاکید کرد: مدیران در شهرستان ها تبیین گر سیاست های دولت باشند و در مناسبت های مختلف؛ اهداف ، برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید را به بهترین وجه برای مردم تشریح کنند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید هاشم پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری بندرانزلی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات امسال یکی از مهمترین مقاطع حساس ملی است که می تواند به عنوان مانور عظیم قدرت ملی تجلی یابد.

وی افزود: انتخابات می تواند دشمنان و معاندان نظام را نا امید کند چرا که دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات رسانه ای گسترده، نقشه های شومی در سر دارند تا به خیال باطل خود، نشان دهند که مردم از انقلاب ناراضی هستند.

هاشم پور انتخابات را به عنوان مانور عظیم قدرت ملی مردم ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: رقابت کاندیداهای همه جریان های سیاسی ، موجبات مشارکت بیشتر مردم در صحنه انتخابات را پدید می آورد.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت وظیفه دارد تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر انتخابات با مشارکت حداکثری در کنار رقابت کاندیداهای همه جریان های سیاسی انجام دهد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: ملت شریف ایران اسلامی همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده اند درحالیکه دشمنان انتظار داشتند ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نبیند اما با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم، این جشن با شکوه هرچه تمام تر و با حضور خیل عظیم مردم به بهترین شکل برگزار شد.

هاشم پور با اشاره به تغییر تاکتیک دشمنان نظام با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی، خطاب به بخشداران افزود: رعایت نظم و انضباط و حضور به موقع و سرکشی مداوم از حوزه مسئولیت و برگزاری نشست ها با مردم در حوزه های روستایی و پیگیری مطالبات مردم ، از وظایف بخشداران است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

شهرستان بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403