خدمات رایگان 50 دستگاه اتوبوس کلانشهر رشت در اول مهر


خدمات رایگان 50 دستگاه اتوبوس کلانشهر رشت در اول مهر

رشت - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: 50 دستگاه اتوبوس به منظور تسهیل حمل و نقل دانشجویان و دانش آموزان در اول مهر، اولین روز بازگشایی مدارس با مجوز شورای اسلامی رشت برای ارائه خدمات رایگان آماده است.

پیمان پارسا عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تشریح عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آستانه بازگشایی مدارس افزود: ملبس شدن تمامی رانندگان اتوبوس به لباس یک شکل با ذکر نام و نام خانوادگی، استقرار گشت نظارت بازرسی در مسیرهای پرتردد و سرکشی مستمر در خطوط برای پاسخگویی به شکایات شهروندان شامل مسکن مهر، خیابان امام خمینی، سعدی و خیابان شریعتی، برنامه ریزی برای حضور رانندگان تاکسی، ون و مینی بوس از ساعت هفت صبح در ایستگاه های سطح شهر در راستای سرویس دهی مناسب به شهروندان از جمله اقدامات در آستانه بازگشایی مدارس است.

وی اظهار داشت: حضور خودروهای گشت نظارت بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در ابتدای خیابان امام خمینی ، شریعتی، سعدی و سبزه میدان در ایستگاه های مرکزی و حضور خودروهای گشت سرویس مدارس برای سرکشی به واحدهای آموزشی و پیمانکاران سرویس مدارس برای خدمات رسانی مناسب، دو شیفت کردن حوزه های معاونت اجرایی و پشتیبانی تا ۱۵ مهر برای تضمین کیفیت خدمات و تعمیر و تعویض سطل های زباله های داخل پایانه جنوب در میدان گیل، ترمیم برخی نقاط کف، دیواره نمازخانه و محوطه پایانه و ترمیم ناودانی ها و سیستم هدایت نزولات جوی از دیگر اقدامات است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خاطر نشان کرد: ساماندهی پیمانکاران سرویس مدارس با صدور مجوز برای ۶۹ شرکت و رانندگان سرویس واحدهای آموزشی به تعداد دو هزار و ۳۹۷ نفر از سوی این سازمان به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس انجام گرفته است.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ فردا (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور، با حضور ۴۰۰ هزار دانش آموز در گیلان آغاز می شود. افزون بر پنج هزار واحد آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید در استان آماده شده است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر