عکس ؛ غوغای خرید جدید یوونتوس


آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس موفق شد در دیدار مقابل ورونا گلزنی کند. نوشته عکس ؛ غوغای خرید جدید یوونتوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ غوغای خرید جدید یوونتوس

شروع درخشان آرون رمزی ستاره جدید یوونتوس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۸
عکس ؛ غوغای خرید جدید یوونتوس

آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس موفق شد در دیدار مقابل ورونا گلزنی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرون رمزی در تابستان امسال و بعد از اتمام قرارداد خود با آرسنال، با انتقالی آزاد راهی یوونتوس شد تا پروسه جذب بازیکنان خط میانی با انتقالی رایگان به تورین با ورود او و آدرین رابیو ادامه یابد.

یوونتوس امشب در هفته پنجم سری آ به مصاف ورونا رفت و بر خلاف انتظار در ابتدا دروازه این تیم باز شد. پنالتی بازیکنان ورونا به دیرک خورد و در ریباند باز هم این اتفاق تکرار شد، اما ثانیه ای بعد میگوئل ولوسو موفق شد با یک ضربه فوق العاده از پشت محوطه دروازه جیجی بوفون را باز کرده و ورونا را پیش اندازد.

اما در ادامه یوونتوس درصدد جبران برآمد و آرون رمزی موفق شد اولین گل خود را برای بیانکونری به ثمر برساند. روی پاس کریستیانو رونالدو، این هافبک ۲۸ ساله ولزی پشت محوطه صاحب موقعیت شد و اولین شوت او بعد از برخورد به بازیکنان ورونا وارد دروازه این تیم شد.

آرون رمزی که به دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب یووه دور بود، امشب برای اولین بار در سری آ در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته بود و با گل زیبای او، یوونتوس از شکست در نیمه اول مقابل ورونا گریخت.

عکس ؛ غوغای خرید جدید یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم