رضایت سرمربی سرخپوشان از شاگردانش


نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ از نمایش تیمش مقابل کلن رضایت دارد. نوشته رضایت سرمربی سرخپوشان از شاگردانش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رضایت سرمربی سرخپوشان از شاگردانش

نیکو کوواچ: از هفته ای که گذشت رضایت دارم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۱
رضایت سرمربی سرخپوشان از شاگردانش

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ از نمایش تیمش مقابل کلن رضایت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باواریایی ها در ادامه روند رو به رشد خود در فصل جاری موفق شدند عصر امروز با ارائه یک نمایش فوق العاده با چهار گل کلن را مغلوب کند. فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ، دو ستاره تازه وارد بایرن نیز در این دیدار موفق به گلزنی شدند و نیکو کوواچ در مورد جریان این مسابقه صحبت کرده است.

نیکو کوواچ گفت:

“ما امروز نمایش بسیار خوبی برابر کلن ارائه دادیم و در کل من از هفته ای که گذشت و عملکرد بایرن مونیخ بسیار راضی هستم. من امیدوارم ما طی هفته های آینده ای نیز بتوانیم همین روند را تکرار کنیم.

مصددومیت داوید آلابا؟ وی پیشرفت خوبی در روزهای اخیر داشته است. ما باید روز قبل از شروع تمرین تیم، شدت دویدن داوید آلابا را افزایش دهیم. امیدواریم که او به موقع و برای بازی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان برای ما در دسترس باشد.”

نیکو کوواچ در مورد دادن پنالتی از سوی رابرت لواندوفسکی به فیلیپ کوتینیو نیز گفت:

“بازیکنان بایرن مونیخ رابطه ای صمیمی با یکدیگر دارند و کوتینیو و لواندوفسکی نیز اینگونه اند. کوتینیو بازیکنی است که باعث رقم خوردن تفاوت ها می شود و وی در پست شماره ۱۰ راحت تر بازی می کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل