زمینه‌سازی برای حضور زنان ایرانی در میادین بین‌المللی بوکس/فدراسیون در پی طراحی پوشش اسلامی


زمینه‌سازی برای حضور زنان ایرانی در میادین بین‌المللی بوکس/فدراسیون در پی طراحی پوشش اسلامی

دبیر فدراسیون بوکس از برنامه‌ریزی برای حضور بوکسورهای زن ایرانی در میادین بین‌المللی خبر داد و گفت: در همین راستا در تلاش برای تعریف و تعیین یک پوشش مناسب اسلامی برای حضور زنان بوکسور ایرانی در رقابت‌های رسمی هستیم.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ؛ شهریار رحمانی در آیین مجمع عمومی هیئت بوکس استان سمنان اظهار کرد: ورزش بوکس در بین زنان ایرانی علاقه‌مندان زیادی دارد و همین مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی از رایزنی این فدراسیون با وزارت ورزش برای تعریف یک لباس مناسب و اسلامی برای ورزشکاران زن خبر داد و تصریح کرد: در همین ارتباط نشستی نیز با معاونت بانون وزارت ورزش نیز برگزار شده که به صورت قانونی مقدمات حضور زنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی این رشته نیز فراهم شود.

رحمانی حضور زنان ایرانی با حجاب اسلامی در رقابت‌ها را مایه افتخار دانست و خاطرنشان کرد: زنان ایرانی می‌توانند در این ورزش نیز افتخاراتی برای ایران اسلامی کسب کنند.

دبیر فدراسیون بوکس با بیان اینکه فرآیند زمینه‌سازی برای حضور زنان بوکسور در رقابت‌های برون مرزی از مراجع قانونی در حال پیگیری است اظهار امیدواری کرد: با مقدمه‌سازی برای شرکت زنان ایرانی در رقابت های بوکس، شاهد توسعه این ورزش در کشور باشیم.وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد وزارت ورزش مخالفتی با این مهم ندارد گفت: مسائل و مشکلات ورزش بوکس بانوان باید از مراجع و مجاری قانونی پیگیری شود که در حال پیگیری است.
دبیر فدراسیون بوکس همچنین با اشاره به استعدادهای بوکسورهای ایرانی و نتایج ملیپوشان این رشته گفت: فدراسیون برای کسب سه تا چهار سهمیه برای حضور در المپیک توکیو برنامه ریزی کرده است.

وی از آینده روشن این رشته ورزشی در ایران خبر داد و افزود: درخشش نونهالان بوکس ایران در رقابت های آسیایی کویت گویای این آینده درخشان است.

وی از رایزنی برای پخش مسابقات بوکس بزرگسالان از رسانه ملی به عنوان یک گام مهم نام برد و گفت: پخش این مسابقات به جذب علاقه‌مندان بیشتری به این رشته ورزشی کمک می‌کند.
به گزارش ایسنا- در مجمع انتخاباتی بوکس استان سمنان محمدعلی محقق با کسب 13رای برای چهارسال به ریاست این هیات انتخاب شد. وی به تنهایی کاندیدای این هیات شده بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها