بازگشت ایمان شکورزاده با استعدادهای عصر جدید / گذشته برایم درس‌های بسیاری داشت


ایمان شکورزاده قصد دارد با معرفی چند استعداد جدید بار دیگر وارد عرصه موسیقی شود. نوشته بازگشت ایمان شکورزاده با استعدادهای عصر جدید / گذشته برایم درس‌های بسیاری داشت اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

بازگشت ایمان شکورزاده با استعدادهای عصر جدید / گذشته برایم درس‌های بسیاری داشتبازگشت ایمان شکورزاده با استعدادهای عصر جدید / گذشته برایم درس‌های بسیاری داشتایمان شکورزاده قصد دارد با معرفی چند استعداد جدید بار دیگر وارد عرصه موسیقی شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ایمان شکورزاده تهیه کننده عرصه موسیقی است که پس از مدتی دوری از این عرصه، اکنون قصد دارد تا فعالیت‌های تهیه کنندگی‌اش را از سر بگیرد.

شکورزاده درباره سال‌های دوری اش از عرصه موسیقی می‌گوید: اتفاق هایی در گذشته برایم رخ داد که موجب دوری‌ام از فضای موسیقی شد. در سال ۱۳۹۴ با یکی از ارکسترهای ایرانی کارم را به عنوان سرپرست ارکستر شروع کردم. بعد از آن با موسسه‌ای قرارداد امضا کردیم و قرار بود با همین موسسه کنسرت‌هایی به صحنه ببریم و بنا به دلایلی این همکاری شکل نگرفت.

وی ادامه می دهد: متاسفانه کسانی بودند که نمی خواستند من در عرصه موسیقی و تهیه کنندگی حضور داشته باشم اما به لطف خدا امروز دوباره به این عرصه بازگشته‌ام و می‌خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم. دوست ندارم نگاه بدی به گذشته داشته باشم، به هر حال گذشته درس‌های زیادی برایم داشت. تجربه هایی در گذشته به دست آوردم که در آینده به دردم می‌خورد.

شکورزاده درباره سابقه اش در عرصه موسیقی می گوید: خودم موسیقی خوانده‌ام و عاشق موسیقی هستم. تقریبا چهار سال از فضای موسیقی دور بودم. اکنون با برنامه ریزی و با تصمیم های جدید آمده ام که دوباره فعالیتم در عرصه موسیقی را از سر بگیرم.

وی ادامه می دهد: شکر خدا برای این کار در همین ابتدا با فرشاد دهنوی یکی از آهنگسازان و نوازندگان خوب موسیقی ایران به توافق رسیده ایم تا همکاری دراز مدتی داشته باشیم. می خواهیم با آقای دهنوی مسیری درست کنیم تا خوانندگانی جدید به موسیقی ایران معرفی شوند.

این تهیه کننده می گوید: پس از ماه های محرم و صفر با خواننده ای جدید اجراهای رسمی‌مان را شروع می کنیم. این خواننده محمدمهدی اکبری با نام هنریِ «سام رایان» یکی از استعدادهای برنامه «عصر جدید» است. همکاری با دو خواننده دیگر را هم شروع کرده‌ام که یکی کیوان حسینی فر و دیگری مسعود مقدم است که بی شک از استعدادهای خوب موسیقی ایران خواهند بود.

شکورزاده تاکید می‌کند: در مسیری که در پیش داریم از همکاری با خوانندگان و کسانی که در زمینه موسیقی استعداد و توانایی دارند استقبال می کنم. دوست دارم فضا و مسیری را شروع کنم که بتواند راه را برای استعدادهای عرصه موسیقی هموارتر کند.

وی درباره شیوه فعالیتش در عرصه تهیه کنندگی می‌گوید: اساس کار ما این است که خوانندگانی را به موسیقی ایران معرفی کنیم که نام و نشانی ندارند ولی توان این را دارند که در آینده از آنها بسیار بشنویم. مهم این است که ما بتوانیم چهره های جدید را به موسیقی معرفی کنیم.

ایمان شکورزاده از تهیه کنندگان عرصه موسیقی است که بازگشت دوباره اش به این عرصه می تواند موجب معرفی چهره ها و استعدادهایی جدید به موسیقی ایران شود. او در عرصه هنری با نام «ایمان شکوری» فعالیت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق