سالم صلواتی «پدران» را جلوی دوربین برد


سالم صلواتی «پدران» را جلوی دوربین برد

تهران- ایرنا- تهران- ایرنا- پروژه سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی با حضور بازیگران اصلی فیلم جلوی دوربین رفت.

پروژه سینمایی پدران جدیدترین فیلم سینمایی صلواتی پس از زمستان آخر است که فیلمبرداری آن آغاز شده و هم اکنون فیلمبرداری آن در لوکیشن‌هایی در شهر همدان و حوالی آن ادامه دارد.

در این فیلم که علیرضا ثانی‌فر نقش اصلی آن را بر عهده دارد هدایت هاشمی و گلاره عباسی نقش‌های بسیار متفاوتی را جلوی دوربین این کارگردان جوان ایفا می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رویارویی دو نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.

سالم صلواتی «پدران» را جلوی دوربین برد

نویسنده پدران محمدرضا گوهری است که فیلمنامه فیلم‌های موفقی همچون خیلی‌دور خیلی‌نزدیک، رخ دیووانه، یه حبه قند، ملکه و... را به نگارش درآورده است.

شهرام مسلخی که پیش از این در سمت کارگردان در سینما مشغول به کار بود برای اولین بار پدران را تهیه کرده است.

در این فیلم هنرمندانی چون علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی و سعید باغبان ایفای نقش کرده اند.

زمستان آخر نخستین فیلم سالم صلواتی جوایز متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم بیروت، زردآلوی طلایی ارمنستان، بغداد و ... را از آن خود کرد.

فیلم‌های کوتاه رویاهای برفی و آینه‌های پریده‌رنگ از زمره فیلم‌های کوتاه او به‌شمار می‌آیند که این فیلم‌ها نیز، هم در ایران و هم به صورت بین‌المللی مورد تحسین واقع شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس