تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس


تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس

تهران_ ایرنا_ مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس با شعار شقایق باوران حسینی و زینبی را تشریح کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، رضا جلالی با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و شروع به کار مدارس اظهارداشت: بیش از ۱۴ عنوان برنامه با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای بیانیه گام دوم رهبر به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
وی گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های معمارکبیر انقلاب اسلامی، به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت با هدف معرفی جلوه‌های ایثار دانش‌آموزی، برگزاری عصر خاطره، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس، تجلیل از سلحشوران و بازدید از آسایشگاه جانبازان از جمله برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.
جلالی برگزاری مراسم شب خاطره با حضور سرداران دفاع مقدس در بارگاه متبرکه امامزاده صالح (ع)، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ایثارگران در حاشیه دریاچه خلیج فارس را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و افزود: این برنامه‌ها با هدف معرفی جلوه‌های ایثار به جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه زنان در طول جنگ تجمیلی همچون مردان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تصاویری ماندگار خلق کردند اظهارداشت: اولین یادواره بانوان ایثارگر و نکوداشت زنان شهیده پایتخت برنامه دیگری است که به همت اداره کل امور ایثارگران شهرداری در این هفته برگزار خواهد شد.
به گفته وی همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای پاسداشت روزهای پرخطر و خاطره دفاع مقدس و در جهت بسط، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا خواهد شد.
جلالی در ادامه امنیت، آرامش و اقتدار امروز جامعه را مرهون ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی رزمندگان دهشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: شهدا و دیگر ایثارگران با الگو قراردادن امام حسین (ع) جلوه تمام عیاری از واقعه عاشورا را به تصویر کشیدند که هیچگاه فراموش نخواهد شد.
۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه همزمان با سالروز حمله رژیم بعثی عراق به ایران با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

تهرام/۹۳۵۳//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان