دشمنان تسلیم توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ایران شده‌اند


دشمنان تسلیم توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ایران شده‌اند

جانشین بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای ما شکست و ناکامی ابرقدرت‌های غرب و شرق بود، گفت: آن‌ها تسلیم اراده‌های عزت و قدرت و توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ما شدند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان ‌جنوبی، سردار محمدحسین سپهر، جانشین بسیج مستضعفین کشور، امروز ۳۱ شهریور، در مراسم رژه نیروهای مسلح بیرجند با بیان اینکه دشمنان تسلیم اراده‌های عزت و قدرت و توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ما شدند، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ما شکست و ناکامی ابرقدرت‌های غرب و شرق بود.

جانشین بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: انگیزه الهی رزمندگان، روحیه اخلاص، توکل، ایثار، صبر و ارزش‌های دینی، اعتماد به خداوند، اعتماد به فرماندهان و نصرت الهی، شجاعت و صبوری رزمندگان و نترسیدن از دشمن و استفاده از الگوهای نبرد عاشورایی از دلایل پیروزی در جنگ بود.

سپهر با بیان اینکه تسلیم دشمن نشدن، علم، دانش و خرد فرماندهان و مدیران دفاع مقدس در تمام سطوح از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: ما ثابت کردیم در عملیات پدافندی از خرد، دانش و تجارب گرانبها بهره بردیم.

وی ادامه داد: عواملی که دشمنان برای جنگ اعلام کردند بخاطر اختلافات ارضی و مرزی بود، اما دلیل اصلی آن‌ها سرنگونی جمهوری اسلامی، ماهیت مستقل و استکبارستیزی انقلاب و به هم خوردن موازنه قوای دشمن با سرنگونی پهلوی بود.

جانشین بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز میراث دار ۳۰ درصد از جغرافیای ایران هستیم و حاکمان ناتوان باعث شدند 70 درصد از خاک ایران جدا شد، اما در دفاع مقدس یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم.

سپهر با بیان اینکه ایجاد روحیه خودباوری، استقامت و ایستادگی در میان رزمندگان، از عوامل پیروزی بود، ادامه داد: اگر امروز آمریکایی‌ها در هر جنگی که کید زده‌اند شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه به همت بسیج نیروهای اسلامی و غلبه بر دشمن و به واسطه دفاع مردم، در جنگ به پیروزی رسیدیم، افزود: ما در ایستادگی با دشمنان، تمام راهبردها و انتظارات دشمنان را تبدیل به شکست کردیم.

جانشین بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای ما شکست و ناکامی ابرقدرت‌های غرب و شرق بود، تصریح کرد: آن‌ها تسلیم اراده‌های عزت و قدرت و توانمندی‌های اعتقادی و انقلابی ما شدند.

سپهر با بیان اینکه سرنگونی جمهوری اسلامی مهم‌ترین دلیل جنگ علیه ملت ایران است، اظهار کرد: امروز مشکلات آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی داریم که با یاری خدا، رهبری ولایت و تبعیت مردم حل و در گام دوم انقلاب با امید نشاط پیش خواهیم رفت .

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی، افزود: امروز قدرت دفاعی و امنیتی را در کشور ایجاد کرده‌ایم تا حدی که دشمن جرأت تجاوز به کشور را ندارد.

جانشین بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: از مدیران و مسئولان می‌خواهیم قدرت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را با انسجام، وحدت و تبعیت از رهبری افزایش دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر ما تسلیم خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در ذات ما عقب نشینی و تسلیم نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر