رونمایی از ترجمه ایتالیایی «ادیان در خدمت انسان»


رونمایی از ترجمه ایتالیایی «ادیان در خدمت انسان»

ترجمه ایتالیایی کتاب «ادیان در خدمت انسان» در نشست ویژه‌ شهر کتاب و با حضور چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام محمدرضا زائری رونمایی می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نشست ویژه مرکز فرهنگی شهر کتاب در هفتم مهرماه به رونمایی از کتاب ایتالیایی «ادیان در خدمت انسان» با ترجمه «میرکو کولئونی» اختصاص دارد.

همچنین «کارلو چرتی»، رایزن سابق فرهنگی ایتالیا در ایران؛ «رافائل مائوریلو»، اسلام‌شناس و صدرپژوه معاصر ایتالیایی و حجت الاسلام «محمدرضا زائری»، نویسنده و محقق حوزه دین و جامعه سخنرانان این نشست ویژه شهر کتاب هستند.

کتاب «ادیان در خدمت انسان» با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران، مرکز امام موسی صدر در بیروت و انتشارات «ایل سرچیو il Cerchio» در ایتالیا منتشر شده است. ویرایش کتاب و نگارش مقدمه نیز برعهده دکتر رافائل مائوریلو بوده که همت و پیگیری‌های او در به ثمر رسیدن این کار تاثیر بسزایی داشته است.

این کتاب دربردارندۀ هشت جستار از امام موسی صدر است که عبارت‌اند از: «ادیان در خدمت انسان»، «اسلام»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی» و «لبنان و تمدن بشری». زندگینامه‌ای مختصر از امام موسی صدر نیز یکی دیگر از مطالب منتشر شده در این کتاب است.

گفتنی است، نشست ویژه‌ شهر کتاب در روز یک‌شنبه هفتم مهر ماه ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

حضور برای همه علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد