عزاداری هواداران سرخآبی پیش از آغاز شهرآورد


عزاداری هواداران سرخآبی پیش از آغاز شهرآورد

تهران- ایرنا- هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس پیش از آغاز نود و یکمین شهرآورد پایتخت با هیات‌های عزاداری حاضر در ورزشگاه آزادی همراه شدند.

شهرآورد نود و یک پایتخت از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و گروه‌های عزاداری به مناسبت ماه محرم مراسمی در ورزشگاه آزادی برگزار کردند و پرچم بزرگ یا ابوالفضل نیز بر روی سکوها به اهتزار در آمد. همچنین پخش موسیقی، اجرای حرکات نمایشی توسط افرادی که کار با توپ و روپایی انجام می‌دهند، از دیگر برنامه‌های انجام شده در ورزشگاه آزادی است.

تعدادی از جانبازان در کنار زمین ورزشگاه رژه رفتند و هواداران با تکان دادن دست به آنان ادای احترام کردند که با پاسخ جانبازان و گروه رژه همراه شد.

همراه کاروان استقلال «امیرحسین فتحی» مدیرعامل باشگاه استقلال نیز آبی پوشان را همراهی می‌کند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز در زمان ترک سرخپوشان از هتل محل اقامت خود، بازیکنان را همراهی کردند و بازیکنان نیز ابراز امیدواری کردند که در دیدار امروز برابر استقلال به پیروزی برسند.

«سیدجلال‌حسینی»، کاپیتان سابق تیم ملی که به دلیل مصدومیت سرخ‌ها در این شهرآورد همراهی نمی‌کند نیز در کنار سایر بازیکنان به ورزشگاه آزادی ‌آمد. «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی نیز از مهمان های ویژه این دیدار خواهد بود.

بیرون ورزشگاه آزادی همچنان ازدحام جمعیت وجود دارد. اما هوادارانی که بلیت الکترونیکی برای این بازی فراهم کردند، به سهولت وارد ورزشگاه می شوند.

«مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال که ۲ ساعت پیش در ورزشگاه آزادی حاضر است، در گفت‌وگویی تلفنی با «محمدحسن انصاری‌فرد» مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای ابراز گلایه او از نداشتن بلیت برای مسئولان باشگاه پرسپولیس، از وی خواست خویشتنداری کند. تاج تاکید کرد که تلاش می‌شود شرایط حضور افرادی که انصاری‌فرد می خواهد در ورزشگاه فراهم شود.

در پایان دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، عماد صفی‌یاری، کودک ۶ ساله‌ای با برخورد به داربست‌هایی که قبل از گیت‌های ورودی غربی بود و به جریان برق اتصال داشت، جان خود را از دست داد. این موضوع سبب شده بود تا تماشاگران در شهرآورد پایتخت با احتیاط از میان گیت‌ها عبورکنند که مبادا دچار برق گرفتگی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا