تظاهرات در برابر محل اقامت السیسی رئیس جمهور مصر در نیویورک


تظاهرات در برابر محل اقامت السیسی رئیس جمهور مصر در نیویورک

تظاهرات در مصر شماری از شهروندان مصری مقیم در کشور های امریکا و کانادا با راه اندازی تظاهرات اعتراض آمیز خواستار کنار رفتن عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر از قدرت شده اند. به گزارش خبر گزاری خامه پرس به نقل از تلویزیون الجزیره، شماری از شهروندان مصری مقیم در ایالات متحده آمریکا، در برابر محل اقامت عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر که...

تظاهرات در برابر محل اقامت السیسی رئیس جمهور مصر در نیویورکتظاهرات در مصر

شماری از شهروندان مصری مقیم در کشور های امریکا و کانادا با راه اندازی تظاهرات اعتراض آمیز خواستار کنار رفتن عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر از قدرت شده اند.

به گزارش خبر گزاری خامه پرس به نقل از تلویزیون الجزیره، شماری از شهروندان مصری مقیم در ایالات متحده آمریکا، در برابر محل اقامت عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر که بخاطر حضور در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است. تظاهرات اعتراض آمیز کرده اند.

تظاهرات کنندگان در این اعتراض خواستار کناره گیری السیسی رئیس جمهور مصر و دیگر مسئولان مصری که متهم به فساد اداری و هدر دادن اموال عمومی هستند، شدند.

در عین حال شماری هم از هواداران السیسی نیز در این محل تظاهرات کردند و با شعارهایی، دستاور های او را تعریف کردند.

همچنین شماری از شهروندان مصر مقیم در واشنگتن نیز در برابر کاخ سفید دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند و از رئیس جمهور ترامپ خواستار محکومیت نظام عبدالفتاح السیسی شدند.

از سوی هم شماری از شهروندان مصر مقیم در کانادا در شهر تورنتو در یک تظاهرات اعتراض آمیز سیاست های عبدالفتاح السیسی را محکم کردند.

تظاهرات کننده گان همچنان حمایت شان را از تظاهرات بر ضد السیسی در مناطق مختلف مصر اعلام کردند.

این در حالی است که صدها تن در میدان تحریر در شهر قاهره مصر جمعه گذشته گردهم آمدند و خواستار کنار گیری عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر از قدرت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد