ارتش قهرمان رقابت‌های ووشو نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان شد


ارتش قهرمان رقابت‌های ووشو نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان شد

زاهدان- ایرنا- رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره رقابت‌های ووشو نیروهای مسلح این استان یادواره شهید مدافع حرم «صادق شیبک» با قهرمانی تیپ ١٨٨ زرهی ارتش به کار خود پایان داد.

عباس شیبک روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ووشو برای نخستین بار ۲۹ شهریور به مدت ۲ روز به مناسبت هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: ٨٠ ووشوکار از یگان‌های ارتش، سپاه سلمان، مرزبانی، نیروی انتظامی، بسیج، یگان امنیتی حیدر کرار، تیپ رزمی ١١٠ سلمان و سپاه چابهار در این دوره از رقابت‌ها شرکت داشتند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های سپاه سلمان و بسیج مستضعفان سیستان و بلوچستان نیز به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی تاکید کرد: این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار با حمایت‌های فدراسیون ووشو و اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و به ابتکار این هیات با هدف رشد و توسعه این رشته مهیج، زیبا و ارتقای سطح دفاعی در میان نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش این استان میزبان رقابت‌های بین المللی شد.
وی تصریح کرد: همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را سال گذشته در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.
شیبک خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار