دشمن در برابر اراده شکست ناپذیر ملت ایران تسلیم شده است


دشمن در برابر اراده شکست ناپذیر ملت ایران تسلیم شده است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: امروز دشمن در برابر اراده شکست ناپذیر مردم ایران اسلامی تسلیم و زمین گیر شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسمین سید علی حسینی در دیدار کارکنان نیرو های مسلح شهرستان در دفتر امام جمعه بروجرد اظهارداشت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران تجربه ای بزرگ بود و هزاران نفر از رزمندگان اسلام ندای رهبر خود را لبیک گفتند و به پاسداری از دین خدا رفتند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای رضای خدا و دفاع از دین اسلام به پا خواستند و هدف آنها دفاع از وطن و اسلام و قرآن بود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام ایمان به خدا بود که با شجاعت، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، و نماز شب ها در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: دفاع مقدس جهاد فی السبیل الله بود زیرا رزمندگان اسلام برای زنده نگه داشتن دین خدا جنگیدن و پیروز شدند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان درجه یک ملت ایران توان رویارویی با ما را ندارند زیرا به خوبی می دانند که ملت ایران امروز قوی تر از گذشته در صحنه حاضر است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مسئولین برای رفع مشکلات گام هایی اساسی بردارند، یادآور شد: انتظار می رود که مسئولان با مدیریت جهادی گام های بزرگی برای اعتلای ایران اسلامی بردارند.
فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به تمام جهان صادر شده است و دفاع مقدس سرآغاز آن بود.
سرهنگ علی احمد فیض الهی افزود: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای آزاده جهان شده و امروز مقاومت اسلامی در منطقه استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

وی اظهارداشت: آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی توطئه استکبار جهانی آمریکای جنایتکار بود، تا نظام نو پای انقلاب را نابود کنند.

وی بیان کرد: نبرد بی امان ملت ایران و فرزندان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس باعث شد امروز دشمنان جرات تجاوز به این آب و خاک را نداشته باشند.

فرمانده گروه ۲۴ بعث نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به صورت غیر رسمی از ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و به صورت رسمی از ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ آغاز شد جنگ در منطقه مهران شروع شد که مردم غیور این منطقه از همان ابتدا جلوی دشمن ایستادند و اولین شهدا را تقدیم کردند.
سرهنگ فیض الهی ادامه داد: دشمنان جنگ را برای از بین بردن نظام مقدس اسلامی ایران شروع کردند ولی ایستادگی و جانفشانی ملت ایران در برابر دشمن پیروزی نصیب ملت ایران کرد.

وی با اشاره به اینکه این که صدور انقلاب به سراسر دنیا آغاز شده است، اظهارداشت: دفاعمقدس تجربه ای بزرگ برای ملت ایران بود و آغاز گر صدور انقلاب به جهان شد.

وی بیان کرد: از دستاوردهای دفاعمقدس امنیت پایدار در سراسر مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده گروه ۲۴ بعثت سپاه گفت: ایستادگی و مقاومت مردم عراق، سوریه و مردم یمن در برابر استکبارجهانی از دستاوردهای دفاعمقدس ایران اسلامی است و بسیاری از کشورهای از انقلاب و ایستادگی ملت ایران در دفاعمقدس الگو گرفته به طوری که امروز مردمی که هیچ امکاناتی در اختیار ندارند با پای برهنه در برابر عربستان ایستاده اند و چهار سال است که با ایستادگی خود دشمن را نابود کرده و به زودی پیروزی مردم یمن را جشن می گیریم.
سرهنگ فیض الهی افزود: حمله پهپادی یمنیها به پالایشگاه عربستان در یک حرکت ساده ۵۰ درصد نفت عربستان را که در نیمی از اقتصاد آنها دخیل بود را زمین گیر کرده و امروز سیاسیون عربی اعلام می کنند که بهترین راه سکوت است این در حالیست که زمانی همین افراد رجز خوانی می کردند که باید مقابله به مثل کنیم ولی امروز برای گذر از این بحران اعلام می کنند که باید سکوت کرد.
وی با اشاره به این که نیروهای مسلح با روحیه انقلابی گری، ایثارگری و شهادت طلبی همچنان در این مسیر حرکت می کند، افزود: امروز به عنوان نیروهای مسلح این اطمینان خاطر را داریم که با روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در برابر تهدیدات دشمن ایستاده ایم چون تفکر انقلابی گری می تواند امنیت پایدار را به وجود آورد.
فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه افزود: تفکر انقلابی گری یک تفکر نوین است که توانست دفاعمقدس را برای ملت ایران به پیروزی برساند و همین تفکر می تواند پوزه استکبار را به خاک بمالد.
۷۱۹۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش