عامل قطع درختان جنگلی در خرم‎آباد دستگیر شد 


عامل قطع درختان جنگلی در خرم‎آباد دستگیر شد 

خرم‎آباد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: عامل قطع درختان جنگلی بلوط در منطقه قلعه سنگی خرم‎آباد دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایرنا شیرزاد نجفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی در منطقه قلعه سنگی خرم‎آباد بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان به منطقه اعزام شدند و توانستند فرد متخلف را شناسایی و دستگیر نمایند.

وی افزود: این فرد متخلف بصورت شبانه مبادرت به انجام این کار غیر قانونی نموده که بلافاصله دستگیر و با قرار قانونی ۲۰ میلیارد ریال روانه زندان شد.

وی گفت: با هماهنگی انجام شده با دادستان مرکز استان، رییس شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه و فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان، از منطقه بازدید بعمل آمد که هدف از این کار، مشاهده محاکم قضایی در نزدیک از این عمل غیرقانونی بود.

نجفی ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط ۵۰۰ ساله را حدود ۲۰۰ هزار دلار بیان و از برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا در مواجهه با متخلفان تقدیر کرد.

وی با یادآوری شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اراضی ملی مراتب را به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !