پیکر 15 جان‌باخته تصادف تریلی با مینی‌بوس در مراوه تپه خاکسپاری شد


پیکر 15 جان‌باخته تصادف تریلی با مینی‌بوس در مراوه تپه خاکسپاری شد

گنبدکاووس - ایرنا - آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای 15 جان‌باخته تصادف روز گذشته یک دستگاه تریلی با مینی بوس در جاده اینجه برون به گنبد، باحضور گروه‌های مختلف مردم و مسوولان در روستای قره آغاچلی شهرستان مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه در روستای قره‌آغاچلی مراوه تپه برگزار شد، پیکر جان‌باختگان تصادف دیروز با حضور خانواده‌های آنان و پس از اقامه نماز در آرامستان این روستای مرزی به خاک سپرده شد.

براثر تصادف شدید یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس که ساعت هفت صبح شنبه ۳۰ شهریور در جاده ترانزیتی گنبدکاووس به اینچه برون، سه کیلومتر بعد از سه راهی روستای قره‌ماخر رخ داد، علاوه بر جان باختن ۱۵ نفر، ۱۸ نفر دیگر از سرنشنیان مینی‌بوس و تریلی مصدوم شدند.

این سانحه مرگبار که پلیس راه علت آن را خطای انسانی (خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن) اعلام کرده، سبب غصه‌دار شدن اقشار مختلف مردم شرق استان گلستان بالاخص اهالی دو شهرستان مراوه‌تپه و گنبدکاووس شد.

فرماندار مراوه‌تپه در حاشیه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری جان‌باختگان تصادف روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر هر یک از جان باختگان حادثه دیروز در قالب یک پلاک به خاک سپرده شد تا پس از مشخص شدن نتایج آزمایشات ژنتیک و هویت جان‌باختگان، به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شود.

امانگلدی ضمیر اظهار داشت: به دستور استاندار گلستان همه هزینه‌های برگزاری مراسم ختم جان‌باختگان به خانواده‌های آنان پرداخت می‌شود.

وی با عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه دیروز، افزود: مراسم ختم این عزیزان نیز به صورت متمرکز در محل روستای قره‌آغاچلی برگزار می‌شود.

شهرستان مراوه تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و اکثریت قریب به اتفاق ساکنان آن را برادران ترکمن‌ اهل سنت تشکیل می‌دهند.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم