بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش


بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش حمید سپیدنام با نام معروف مستر تیستر و همسرش پگاه را در بیوگرافی کامل شخصی و حرفه ای و زندگی در خارج از کشور و شغل و ماجرای تیستر غذا شدن در رستوران ها و جنجال ها و حواشی وی به همراه آدرس اینستاگرام و […] نوشته بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

حمید سپیدنام با نام معروف مستر تیستر و همسرش پگاه را در بیوگرافی کامل شخصی و حرفه ای و زندگی در خارج از کشور و شغل و ماجرای تیستر غذا شدن در رستوران ها و جنجال ها و حواشی وی به همراه آدرس اینستاگرام و عکس های همسر و خانواده اش را در سایت حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی حمید سپیدنام (مستر تیستر)

حمید سپیدنام فعال شبکه های اجتماعی و اینستاگرام متولد ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر منچستر انگلستان می باشد و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر می باشد
او تا سن ۵ سالگی در این شهر گذرانده است و بعدها بنا به دلایلی به ایران آمد و در مشهد ساکن شد.
پدرش در انگلستان دکترای خودش را در رشته الکترونیک دریافت کرد که بعد‌ها همین دانش خود را به ایران آورد و به تدریس در دانشگاه‌های ایران مشغول شد که در حال حاضر هم به این شغل مشغول است.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

حمید سپیدنام چطور مستر تیستر شد

وی یکی از چهره های فعال در اینستاگرام است که بواسطه غذا خوردن و تست کردن در رستوران ها و غذاخوری ها مشهور شده است‌
مستر تیستر شخصی است که هر روز به رستوران های مختلف در شهرهای مختلف سفر می کند و غذاهای رستوران را تست کرده و سپس راجع کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت و پرسنل و … مطالبی را می نویسد که در رسانه های مختلف و سایت های اجتماعی منتشر می گردد.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

همسر حمید سپیدنام

وی ازدواج کرده و متاهل میباشد، او با خانم پگاه سپیدنام ازدواج کرده و با هم در فضای مجازی فعالیت میکنند

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

زندگی در انگلستان

حمید سپیدنام به دلیل تحصیل پدر در رشته دکترای الکترونیک در منسچر انگلستان تا پنج سالگی در این کشور زندگی میکرد و بعد از بازکشت در کنار خانواده در مشهد ساکن شدند

سپیدنام با تحصیل در رشته کامپیوتر و آشنایی با فنون حرفه شروع به برنامه نویسی کرد و بعد از چند سال کار طراحی سایت برای بالا بردن اطلاعات خود به انگلیس بازگشت و پنج سال در دوره های مختلف در زمینه مارکتینگ و تبلیغات و برندسازی را گذراند.

وی برای این فعالیت خود حمید هزینه می کند. هم هزینه مالی و هم هزینه زمانی چون به شهرهای مختلف مسافرت می کند و غذای رستوران ها را تست می کند

تبلیغ شرکت خود

این شهرت فرصتهای کسب درآمدی خوبی برایش ایجاد نموده است به نحویکه در رستورانها براحتی با افراد مختلف ارتباط برقرار می کند و به معرفی شرکت خود که در زمینه طراحی سایت اینترنتی فعالیت دارد می پردازد و مشتریان خوبی را از این طریق شناسایی می کند.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

اولین فعالیت مستر تیستر

مستر تیستر نخستین‌ بار کارش را با یک روزنامه اقتصادی شروع کرد.
در حاشیه یک صفحه و در ستونی از تجربیات رستوران‌گردی‌اش می‌نوشت و بعدها که شبکه‌های اجتماعی گل کرد و به این فکر افتاد که می‌تواند از ظرفیت این شبکه‌ها استفاده و یک شغل متفاوت را در ایران راه‌اندازی کند.

روزهای اول تنها برایش هزینه داشت و هیچ درآمدی نداشت تا این‌ که با شهرت او در فضای مجازی کم‌کم رستوران‌ها به سراغش آمدند و درخواست کردند تا غذایشان را تست کند و به آن امتیاز بدهد.

بدون دعوت و سرزده

مستر تستر معیار خاصی برای انتخاب رستوران‌هایی که می‌رود ندارد و به صورت سرزده میرود و از رستوران‌هایی که پیشتر درخواست حضورش را داده‌اند، بازدید می‌کند.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

فعالیت در زمینه وب و شرکت کاسپید

من نزدیک به ۲۰ سال است که در حوزه آنلاین و وب فعال هستم و در حدود ۱۰ الی ۱۱ سال است که در زمینه غذا تحت عنوان “مستر تیستر” فعالیت میکنم.

در حوزه وب شرکت “کاسپید” را دارم که با بیش از ۵۰ پرسنل فعالیت طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می دهم.

حمید سپیدنام یا مستر تیستر یا آقای خوش خوراک

مستر تیستر یک منتقد رستوران هست که در شبکه های مجازی مختلف فعالیت دارد و همچنین در روزنامه آسیا تحت عنوان آقای خوش خوراک می نوشت.

اینستاگرام حمید سپیدنام یا مستر تیستر

او در اینستاگرام حدود ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد و پست های او ۲۰ میلیون در هفته نمایش دارد.
من صفحه دیگری به نام ” tasteofiran” دارم که یک صفحه به زبان انگلیسی برای معرفی غذاهای ایرانی است.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

ایده فعالیت در صفحه مجازی

من ۱۰ سال هست که در مورد رستوران ها برای مردم مینویسم و ایده آن از کنفرانسی در شهر “لندن” به ذهنم خطور کرد چرا که مشاهده کردم شبکه های اجتماعی در حال پیشرفت هستند و به این فکر کردم که چطور می توانم ایده خود را با مردم به اشتراک بگذارم
با خوردن اختاپوس کوچک در رستورانی شروع کردم و پس از انتشار این عکس، کاربران بسیاری از آن استقبال کردند.

کار در روزنامه آسیا

پس از شروع کار صفحه خود، پس از همایشی که در برج میلاد در مورد بازاریابی اینترنتی داشتم آقای “ایرج جمشیدی ” من را دعوت کردند تا در روزنامه “آسیا” یک صفحه داشته باشم که فعالیت من با این روزنامه ۵ الی ۶ سال به طول انجامید و در حال حاضر خاتمه یافته است.
در آخر هم پلتفرم اینستاگرام هم به دیده شدن صفحه من بسیار کمک کرد.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

آمار مشاهده میلیونی ویدئوها

در حال حاضر با اینکه صفحه من ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد اما مشاهده ویدئوهای من میلیونی است و این نشان دهنده موفقیت کار و اعتقاد و اعتماد مردم به “مستر تیستر” می باشد. رستوران هایی که من به مردم معرفی میکنم گاهی تا چندین میلیون تومان افزایش فروش پیدا می کنند.

برنامه های آینده در زندگی

من برای آینده کاریم اپلیکیشن سفارش غذا را بزودی به بازار خواهم داد و دوست دارم که موفق شود.

از برنامه های دیگر من این است که در صدد هستم تا مارک وینز را که یکی از فعالین معروف در زمینه غذا هست، را به ایران بیاوریم.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

فعالیت بین المللی

من به صورت بین المللی نیز فعالیت می کنم و تا به حال ۳۰ کشور دنیا سفر کرده ام و امسال به “روسیه”، “مالزی” و “تایلند” رفته ام و در آینده نیز به همین فعالیت ادامه خواهم داد و به معرفی غذاهای معروف ایرانی و جهانی خواهم پرداخت.

کاریکاتور جنجالی از حمید سپیدنام مستر تیستر

جنجال با نگار شمس هنرمند کاریکاتوریست که از حامیان رژیم گیاهخواری وگان می باشد، کاریکاتوری را از مستر تیستر کشیده که به جنجال و فحاشی از سوی آقای خوش خوراک انجامیده است.

سپیدنام با همراهی فالوورهای صفحه‌اش با هدف بسته شدن این فرد حاشیه‌هایی ایجاد کرد که این کاریکاتوریست دراقدامی مکالمه دایرکت خود با این فرد را به صورت اسکرین ویدیو منتشر کرده است.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

در این ویدیو این فرد با الفاظ رکیک و بی ادبانه‌ای توهین‌های زیادی به نگار شمسی کرد و همین باعث شد با انتشار این ویدیو، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی یک موج اعتراضی گسترده از به کاربردن الفظ رکیک توسط این فرد نسبت به خانم کاریکاتوریست انتقاد کردند که در ادامه می‌خوانید:

کاربری در توئیتر در این رابطه نوشته است: صفحه اینستاگرامی نگار شمسی، کسی که کاریکاتور مستر تیستر رو کشید بسته شد! هم فحش رکیک خورد هم صفحه اش به مدد فالورهای این فرد بسته شد! اینجاست که متوجه می شویم سلیقه مردم در چه سطحی است. اینکه هشتگ درست کنیم و برخی را معروف نکنیم فقط یک شعار است.

کاربر دیگری با زیر سوال بردن مسترتیستر نوشته است: من گیاهخوار نیستم ولی کشیدن کاریکاتور تو همه جای دنیا مرسومه و همیشه اون کاری ک من فکر میکنم درسته منتقدای خودشم داره./این بخش از برترین ها

عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر)

در ادامه چند تصویر از این فرد فعال در اینستاگرام را مشاهده کنید که با خوردن و تبلیغ در اینستاگرام مشهور شده است.

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام (مستر تیستر) و همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا